تازه هاي زندگيرنگ کردن مو

تابستان امسال با رنگ موهای خاص

فصل تابستان برای ما ایرانی‌ها، فصل مهمانی و جشن و شادمانی است. از مهمانی‌های کوچک دخترانه گرفته، تا جشن‌های باشکوه عروسی. اما با همه این‌ها، تابستان، در بیشتر نقاط ایران، آنقدر گرم هست که این مهمانی‌ها، آداب خاص خودشان را پیدا کرده‌اند. گرمی هوا از رنگ کفش و کیف گرفته تا جنس پارچه لباس و نوع آرایش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این مقاله دارچین، می‌خواهیم درباره رنگ موهایی که برای تابستان‌، جذابیت و مناسبت بیشتری دارند، را مرور کنیم.

سایه روشن عمودی

آیا بین انتخاب قهوه‌ای با یکی از رنگ‌های بور تردید دارید و نمی‌توانید یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید؟ حتما شما هم بهتر از من می‌دانید، که عموما یک موسیقی خوب با هارمونی بالا، حاصل کار یک ساز نیست. شما بهتر از من می‌دانید که بازی‌های چند نفره، هواداران بیشتری از بازی‌های فردی دارند. می‌خواهم به شما توصیه کنم، تا یک ترکیب از رنگ تیره و روشن را برای موهایتان انتخاب کنید. بهتر است برای ریشه موهایتان یک رنگ تیره انتخاب کنید، و به تدریج آنقدر رنگ را روشن کنید تا نوک انتهایی موهایتان بور و روشن باشد.  راشل بیلسون، بازیگری که همه شما او را می‌شناسید، برای تابستان سال ۲۰۱۳ همین مدل را انتخاب کرده است.

 

به سردی یخ

استفاده از رنگ‌های روشن و سرد در تابستان، همیشه معمول بوده و هست. روح تابستان آنقدر گرم هست که شما هراسی از روشن شدن رنگ موها، لباس ها و سر تا پایتان نداشته باشید. میشل ویلیامز، بازیگر زن، حتی پایش را از این هم فراتر گذاشت و امسال از مراسم اسکار به پیشواز تابستان رفت و موهایش را به روشنی برف درآورد. البته یک نکته را فراموش نکنید، موی روشن با پوست روشن، ترکیب زیباتری دارد. اگر پوست برنزه یا برنزه شده‌ای دارید، مطلقا موهایتان را روشن نکنید.

 

گرم و غنی

اگر پوست سبزه‌ای دارید، یا گونه‌هایتان مانند خانم جسیکا آلباست، بهتر است برای تابستان امسال موهایی درخشان و تیره داشته باشید. این ترکیب را با دادن یک سایه کاراملی قهوه‌ای در بخش‌هایی از موها، کامل کنید. این ترکیب رنگ را همیشه براق نگه دارید.

 

قرمز مسی

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه آرایش دارید و اگر در تابستان لباس‌هایی با رنگ روشن می‌پوشید، به شما پیشنهاد می‌کنم، از یک رنگ براق، با تنالیته رنگی  قرمز و مسی استفاده کنید. خانم اما استون  هم امسال همین رنگ را انتخاب کرده است. از نظر رنگ پوست هم، این ترکیب برای کسانی که پوستی متعادل و گندمی دارند، بسیار مناسب است.

 

ویژه برنزها و سبزه‌ها

اگر شما پوست تیره یا برنزه شده‌ای دارید و می‌خواهید تناسب میان رنگ پوست و رنگ موهایتان برقرار شود، از این پیشنهاد ما استقبال کنید. شاید رنگ پوست شما هم مثل خانم  کیت بکینسیل در این تصویر باشد، پس به شما توصیه می‌کنیم رنگ‌هایی همچون قهوه‌ای تیره،بلوطی تیره  و خرمایی را امتحان کنید. مطمئن باشید، پشیمان نخواهید شد.

 

سایه‌های بازیگوش

اگر در این فصل گرم موهایتان را روشن کرده‌اید و اگر آدم تنوع طلبی هستید، از رنگ‌های فانتزی بر روی موهایتان استفاده کنید. ژانویه جونز یکی از بازیگران تنوع طلبی است که بیشتر وقت‌ها، ترکیب‌های متفاوتی از این  سایه‌ها را بر روی موهایش ایجاد می‌کند. رنگ‌هایی مثا صورتی، بنفش و حتی آبی و سبز بر روی موهای روشن، ترکیب بی‌نظیری به شما خواهد داد. اگر موهای تیره ای دارید و به این کار علاقمند هستید، می‌توانید از رگه‌های نازک قرمز و مسی کمک بگیرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.