درمان و مراقبت از پوست

جلوگیری از چین و چروک توسط لوسیون قهوه

اگر می‌خواهید از شر چین و چروکهای پوست صورت خود خلاص شوید از این پس نیازی به استفاده از کرم‌ها و لوسیونهای ضد چروک نخواهید داشت بلکه می‌توانید تنها با یک فنجان قهوه مشکل خود را برطرف کنید.

یک شرکت سوئیسی تولید کننده قهوه ادعا کرده است که به تازگی محصول جدیدی را وارد بازار کرده است که با مصرف آن چروکهای پوست کاهش پیدا کرده و برطرف می‌شوند.

این شرکت، فروش نوع جدید قهوه‌های خود با خاصیت ضد چروکی را با هدف کمک به زنان تولید و توزیع کرده است. تولید کنندگان این محصول جدید اظهار داشته‌اند که قهوه جدید محتوی کلاژن است که زیبایی پوست را تقویت می‌کند.

بنابراین مصرف کنندگان به جای استفاده از لوسیونهای ضد چروک بر روی پوست‌ صورت برای کاهش چروکها می‌توانند به راحتی به مصرف یک فنجان قهوه در روز اطمینان کنند تا همین تاثیر را برای آنها اعمال کند. محصول جدید حاوی قهوه، شیر بدون چرب و 200 میلی گرم کلاژن است.

کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی در بافت بدن یافت می‌شود. این محصول در زمره مواد آرایشی با خاصیت تغذیه‌ای قرار می‌گیرد و اینجا نقطه‌ای است که کارخانجات تولید مواد غذایی و نوشیدنی‌ها تلاش می‌کنند با تاکید بر تاثیرات مثبت محصولات و تولیدات جدید خود را ارتقا بخشند. آنها امیدوارند در آینده محصولاتی تولید کنند که برای بهبود و تقویت موها، چشم‌ها، پوست و به طور کلی برای بهبود و زیبایی چهره تاثیر داشته باشند.

به گفته محققان؛ کلاژن ماده‌ای انعطاف پذیر با خاصیت کشسانی است که شکل و ظاهر شاداب پوست را حفظ می‌کند و در کرم‌های ضد چروک استفاده می‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.