تناسب اندام با ورزشدرمان و مراقبت از پوست

راز رهایی 4 ستاره مشهور هالیوود از سلولیت ها

راز رهایی 4 ستاره مشهور هالیوود از سلولیت ها

سلولیت های زشت مشکل همه خانم ها هستند. تاحالا به پاهای زیبا و صاف ستاره های مشهور فکر کردید؟ در اینجا اسرار 4 ستاره مشهور و زیبای هالیوود را برای جلوگیری از سلولیت ها و درمان آنها را برای شما آشکار می کنیم .

ال مک فرسون : یکی از تاپ مدل های استرالیا که از طرفداران بزرگ تکنیک اندرمولوژی است.این روش باعث کاهش سلولیت ها از طریق ماساژ مکانیکی که باعث تحریک سولول های چربی در عمق و ذوب شدن آنها می شود . در همان مرحله باعث فعال شدن گردش خون و تبدیل شدن پوست به پوستی جوان می شود.این ماساژ ضد سلولیت دردناک نیست حتی در کاهش وزن هم کمک می کند و چربی اضافی پوست را از بین می برد.

پاریس هیلتون می گوید :او نمی تواند در برابر این روش مقاومت کند این درمان معجزه گر که 15 سانتی  متر در 2 ساعت از بین می برد ! من عاشق این روشم، بعد از استفاده از این روش احساس خوبی دارم.. پاریس هیلتون با استفاده از جلبک ها که به دور بدن خود می پیچاند باعث می شودتمام آب و سموم بدن خود را با این روش از بین ببرد.

دمی مور: راز اون استفاده از دستگاه  VelaSmooth است نتایج قابل مقایسه ای نسبت به لیپوساکشن دارد. ترکیبی از 4 روش مختلف که با کمک حرارت باعث تحریک ، بازسازی پوست می شود. باعث بهبود بخشیدن به چربیهای موثر و همچنین گردش خون می شود.دکتر پاتریک بیتر متخصص پوست آمریکایی معتقد است موفق ترین روش درمان سلولیت در حال حاظر این دستگاه است.

کایلی مینوگ: خوب اجازه دهید رازاو را به شما بگویم راز اون استفاده از پاور پلیت است. این دستگاه قدرت عضلات شما را تحریک وباعث از بین بردن سلولیت ها می شوند.

تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اينترنتي زندگي

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.