آموزش و نکات آرایش

راز چشم هایی درشت تر، گونه هایی برجسته تر و لبهایی زیباتر

چشمهایی درشتر

eye_makeup

برای داشتن چشمانی درشتر خط چشم بسیار نازکی پشت مژه هایتان بکشید. سپس پایین چشمانتان را با سایهای روشن تر مثل قهوهای یا نسکافه ای به دقت بکشید. سپس با استفاده از سایه های سه تایی با تم قهوه ای- طلایی ( معمولاً این سایه ها دارای سه رنگ خیلی روشن، روشن و تیره هستند) چشمتان را سایه بزنید. برای پشت چشمتان از رنگ روشن استفاده کنید و سپس با استفاده از رنگ تیره تر از قسمت بیرون چشم تا وسط پلک سایه بزنید و قسمت بیرونی چشم را کمی تیز تر کنید.(به عکس توجه کنید).  برای افزایش فاصله چشم با ابروها زیر ابروها را سایه صدفی بزنید.در آخر با استفاده از یک پنبه یا نوک انگشتانتان سایه ها را کمی محو کنید.   قدم آخر استفاده از ریمل است. ریمل را به سمت بینیتان بگیرید نه سمت شقیقه ها تا زیبایی موژه های شما چند برابر شود.

گونه هایی برجسته تر

ابتدا پودر براق کننده را با فرچه ای کوچکتر به بالای گونه هایتان بزنید. سپس رژگونه را از سمت استخوان شقیقه تا پره های بینی به آرامی بزنید.(برای راحتی کار می توانید با دهان بسته لبخند بزنید و قسمت برآمده صورتتان را رژگونه بزنید).مقداری از پودر براق کننده را روی برآمدگی گونه بزنید و آن را با فرچه با بقیه رژگونه ترکیب کنید.

لبهایی زیباتر

با استفاده از خط لب کمی پرنگ تر از لب خودتان ، دور لبتان را آرایش کنید و سپس با مداد از خط لبتان به سمت داخل ، لبتان را رنگی کنید و در نهایت برق لب روی لبانتان بزنید. در این صورت لبهایی بسیار زیباتر از قبل خواهید داشت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.