مد و لباس

راهنمای استایل افراد کچل

از آن‌ جا که مردان کچل پوست بیشتری را در پوست سر نشان می‌دهند، موضوع رنگ در ظاهر شما مهم‌تر می‌شود.

راهنمای استایل برای افراد کچل

شما اگر جز افراد کچل هستید و یا در آستانه کچلی قرار گرفته‌اید؛ پس بگذارید در این مطلب با هم روراست باشیم و نکاتی را مطرح کنیم که بتواند واقعا به خوش تیپ شدن تان کمک کند. اول از همه بایستی بدانید که تقریبا از هر ۲ مرد، یک نفر کچلی را تجربه کرده است. به طور دقیق‌تر ۴۰ درصد مردان بالای ۳۰ سال، در قسمتی از سرشان دچار کچلی یا طاسی شده‌اند.

حالا که یک آمار کلی از تعداد کچل‌ها به دست آوردید، باید بدانید که برخی از خانم‌ها مجذوب افراد کچل می‌شوند و جسارت و شجاعتی که برخی از افراد کچل دارند، بسیاری دیگر از مردان نخواهند داشت. اما تمام این‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که نکات زیرا را به صورت دقیق رعایت کنید.

موی سرتان را کاملا بتراشید

برای اینکه به یک مرد جذاب تبدیل شوید، نباید از واقعیت استایل خود خجالت بکشید. در گذشته افراد با استفاده از موهای مصنوعی (کلاه گیس) و یا اطراف سر موهایشان را به ,سط سر شانه می‌کردند تا کچل بودنشان، کمتر جلب توجه کند. در حالی که ما پیشنهاد می‌کنیم اگر دچار طاسی یا کچلی شده‌اید، معطل نکنید و فورا تمام موهای سرتان را با تیغ بتراشید.
در واقع با اینکار خود واقعیتان هستید و اگر از اینکار می‌ترسید، می‌توانید برای شروع، موهایتان را ماشین کنید و پس از مدتی از تیغ برای تراشیدن کامل موهای سر خود استفاده کنید.

در انتخاب رنگ لباس

در انتخاب رنگ لباس باید توجه و رنگی را انتخاب کنید که دارای تضاد نسبی با رنگ پوست شما باشد؛ با این کار شما میزان توجه بیشتری را بین رنگ لباس و رنگ چشمهایتان جلب کرده‌اید. این کار باعث این خواهد شد که کچلی شما کمتر به چشم بیاید.

به ریش‌های خود توجه کنید

اگر ریش‌های زیبایی داشته باشید و پر پشت شده باشند، شما شانس بسیار خوبی برای تبدیل شدن به یک فرد جذاب حتی بیشتر از افراد پر مو دارید. البته داشتن ریش‌های بلند، برای تمام افراد مناسب نیست و گاهی اوقات می تواند نتیجه عکس بدهد. به هر حال نتیجه داشتن ریش برای بسیاری از افراد متفاوت است ولی باید بدانید که در ۹۰ درصد موارد، ریش گذاشتن جواب مثبتی می دهد.
به هر حال بهتر است که حتما یک بار ریش و سبیلتان را بلند بگذارید و بعد نظر خواهی کنید که آیا برای چهره شما مناسب است و یا خیر؟

از اکسسوری‌ها، غافل نشوید

اکسسوری‌ها یکی از بهترین آیتم‌هایی‌ست که می‌تواند تمرکز را از صورت و سر شما، به خود جلب کند. اکسسوری‌هایی مانند عینک آفتابی و گردبندهای ظریف، بهترین گزینه ها است. اما به خاطر داشته باشید که عینکی را انتخاب کنید که مناسب با چهره شما باشد تا تاثیر بیشتری بگذارد.


 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.