درمان و مراقبت از پوست

راهنما برای مراقبت از مو

بسیاری از محصولات زیبایی را می توانید خودتان در منزل تهیه کنید. این محصولات خانگی ارزان ترند ومحتویات آنها مشخص است. به هر حال استفاده از ترکیبات خانگی علاوه بر صرفه جویی مالی، لذت خاصی را نیز به همراه دارد.
برای صاف کردن موهای فرفری و مجعد مقداری روغن نارگیل در کف دستهایتان ریخته و تمام موها را به آن آغشته کنید. لازم نیست که به مقدار فراوان از روغن برای نرم وصاف کردن موهایتان استفاده کنید زیرا باعث چرب شدن بیش از اندازه آنها خواهد شد.
موهایتان را کمتر با شامپو بشویید زیرا منجر به از بین رفتن چربی طبیعی کف سرمی شود در نتیجه موها خشک و فرفری می شوند.
برای خلاصی از باقیمانده های شامپو و دیگر مواد شوینده از روی موها، یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک فنجان آب ولرم مخلوط کنید و موها را با آن بشویید.

برای داشتن موهایی سالم و درخشان از مخلوط آب لیمو با یک لیوان آب ولرم استفاده کرده و موها را با آن شستشو دهید تا شفاف و نرم شوند.
مقدار یک دوم فنجان سرکه سیب را با یک فنجان آب مخلوط کرده ، محلول را با نوک انگشتان بر پوست سربمالید و با حرکات چرخشی ماساژ دهید. این عمل را حداقل ۱۰-۸ دقیقه ادامه دهید. سپس با آب ولرم موها را بشویید.
به مقدار فراوان آب بنوشید و میوه های خام و سبزیجات تازه مصرف کنید. سعی کنید استرس و تنش نداشته و حداقل هشت ساعت خواب درشبانه روز داشته باشید

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.