آموزش و نکات آرایش

زردی روی ناخن را در منزل و با مواد طبیعی پاک کنید

حفظ زیبایی ناخن و بلند کردن و سفید نگه داشتن آنها کار بسیاری دشواری می باشد . برخی از افراد به دلیل مسائل مالی نمی توانند مانیکور ناخن را انجام بدهند.
یکی از مشکلات مشترک ما خانم ها زردی ناخن ها می باشد . وجود لاک بر روی ناخن به مدت طولانی یکی از دلایل زرد شدن ناخن می باشد. از آنچا که درمان و رسیدگی به  ناخن در آرایشگاها کمی گران می باشد و البته مضر در این مقاله ما به شما آموزش می دهیم که چگونه زردی ناخن را با راه حل های کم هزینه و در خانه از بین ببرید.

 

راه های برطرف کردن زردی ناخن

عجایب خمیر دندان
یکی از ساده ترین راه برای بدست آوردن ناخنی زیبا، سفید و تمیز مالش خمیردندان بر سطح ناخن می باشد. نه تنها لکه های روی ناخن را از بین می برد بلکه ناخن را سفید و درخشش فوق العاده ای به ناخن می دهد.

 

جادوی لیمو
لیمو یکی از محصولات طبیعی و مزایای بیشمار می باشد. کاسه ای از آبلیمو را آماده کنید و ناخن های خود را در آن فرو ببرید می بینید که چطور زردی ناخن پاک می شود. این روش درمان کاملا امن و ضرری برای ناخن های شما ندارد.
می توانید به جای لیمو از روغن لیمو هم استفاده کنید و اگر می خواهید نتیجه بهتری بگیرید ین کار را 2-3 بار در هفته تکرار کنید.

 

 

ترکیب آبلیمو و بکینگ پودر
آبلیمو را بکینگ پودر تا حدی مخلوط کنید که به صورت خمیری درآید. مقداری از خمیر را بر روی ناخن بگزارید و روی آن مالش دهید . بدون هیچ زحمتی زردی روی ناخن پاک می شود.

 

 

 

افزایش روی و مکمل های ویتامین E
کمبود مواد معدنی روی یکی از دلایل اصلی زردی ناخن می باشد. سعی کنید مصرف مکمل های روی را در وعده های غذایی خود افزایش دهید این کمک خواهد کرد که به صورت دائمی از این مشکل رهایی پیدا کنید.
همچنین ویتامین E راهی جادویی برای درمان این بحران ناخن های زرد می باشد.

تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.