ماسک های زیبایی صورت

طرز تهیه ماسک سم زدا جهت پاکسازی قوی پوست

 

بدن ما نیاز به سم زدایی دارد. پوست ما در طول روز توسط بسیاری از آلاینده ها، آلودگی، ومواد شیمیایی محاصره شده به همین خاطرما باید به بدن خود کمک کنیم که خودش را پاکسازی کند . چهره ما هم مانند بدن به این سم زدایی نیاز دارد. یکی از راه های عالی استفاده از ماسک صورت است.

امروز در مجله اینترتی زندگی می خواهیم شما را با طرز تهیه ماسک سم زدا پوست آشنا کنیم با ما همراه باشید.

 در ابتدا با چند مواد سم زدا و خواص آنها آشنا خواهید شد و در انتها با طرز تهیه این ماسک آشنا میشوید.

 

خاک رس (Bentonite Clay – Bentonite)
خاک رس یک سم زدا و روش عالی و پرطرفدار در همه کشور هاست که می توانید به عنوان ماسک صورت از آن استفاده کنید . خاک رس باعث میشود سموم بدن و پوست خارج شود و به بازسازی پوست کمک میکند .

 

 

چای سبز
چای سبز یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده و فوق العاده می باشد. هم چنین به دلیل آنتی اکسیدانی موجود و شناخته شده بسیار محبوب میباشد زیرا به آسیب های ناشی از خورشید یا آلودگی کمک می کند. چای سبز پوست شما (یا با نوشیدن بدن را سم زدایی میکند )

 

نمک اپسوم (Epsom Salt)

اول با نمک اسپوم آشنا شوید
نمک اسپوم چیست ؟منیزیم سولفات یا همان نمک اپسوم دارای مزایای بسیاری برای سلامتی و زیبایی است. شما می‌توانید از این نمک برای کمک به مبارزه با مشکلات سلامتی و زیبایی خود استفاده کنید. نمک اپسوم ترکیبی از دو ماده معدنی است : منیزیم و سولفات. این نمک از ۱۵۰۰ سال قبل برای حل مشکلات سلامتی مورد استفاده قرار می‌گرفت.
نمک اپسوم یکی دیگر از مواد ضد عفونی کننده هست که اغلب ازآن به خاطر خاصیت آرامش بخش و سم زدایی در حمام و یا پاشنه استفاده میکنند. با این حال میتوانید از آن برا صورت هم استفاده کنید . می توانید دانه های نمک را پودر کنید و یه ماسک صاف و نرم از آن درست کنید.

حالا که با بهترین مواد سم زدا آشنا شدید وقت آن هست طرز تهیه ماسک را قدم به قدم به شما آموزش دهیم با مجله اینترنتی زندگی همراه باشید.

 

طرز تهیه ماسک سم زدایی پوست

مواد لازم:

1 فنجان آب
1 کیسه چای سبز
1 قاشق غذاخوری نمک اپسوم
3 قاشق غذاخوری خاک رس

طرز تهیه
1 فنجان آب را گرم کنید و یک کیسه چای سبز را در فنجان بگذارید تا چند دقیقه صبر کنید چای کیسه ای را خارج کنید و نمک و خاک رس را به آب آن اضافه کنید بهتر است برای سفت نشدن خاک از قاشق چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید آنها را با هم مخلوط کنید سپس روی پوست قرار بدید تا زمانی که ماسک خشک شود . سپس با آب گرم پوست را بشویید.
فراموش نکنید قبل از گذاشتن ماسک روی پوست باید حتما پوست را کاملا تمیز کنید ./تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.