درمان و مراقبت از پوست

عمل پر طرفدار لیپو لیزر چیست؟

قدرتمندترین ابزاری که به کمک پزشکان آمده تا بیماران نتایج خارق العاده ای در لاغری و جوان سازی با استفاده از این دستگاه همراه با مهارت پزشک معالج تجربه کنند، دستگاه لیپولیزر است. این دستگاه در حال حاضر جایگزین مناسبی برای روش لیفتینگ در جوانسازی صورت و لیپوساکشن های قدیمی در لاغری بدن شده است.
در مورد کاربرد این روش در درمان چربیهای موضعی در اصطلاح سلولیت نامیده می شود. این روش با داشتن حداقل عوارض با ایجاد گرما باعث لیز سلولهای چربی شده و سپس بدون جراحی مقداری از چربیهای اضافی بیرون کشیده می شود و بقیه توسط بدن دفع می شود و در سطح پوست هیچ اثری از بخیه یا جای جراحی باقی نمی ماند.
از طرفی سفت شدن پوست پس از بیرون کشیدن چربی به دلیل اثر لیزر باعث می شود که حالت افتادگی یا شلی در ناحیه ساکشن شده ایجاد نشود. البته ممکن است در شکم ها یا بازوهای خیلی بزرگ نیاز به جراحی وجود داشته باشد. مزیت این روش این است که فرد می تواند در همان روز به زندگی روزمره خود بپردازد و عوارض لیپوساکشن سنتی مثل آمبولی چربی در این روش مطرح نمی باشد.
کاربرد این روش در جوانسازی و رفع افتادگی پوست صورت در کنار سایر روش ها می تواند در بهبود چروک های صورت موثر باشد و مزیت آن ماندگاری اثر با حداقل تعداد جلسات که گاهی حتی یک جلسه می باشد است.
کاربردهای دیگر این روش کم کردن خطوط کشش پوستی، کم کردن عمق اسکار آکنه، درمان تعریق بیش از حد ناحیه زیر بغل، درمان بدشکلی های ناشی از پیوند چربی و کوچک کردن لیپوما است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.