ماسک های زیبایی صورت

ماسک مخصوص رفع جرم صورت

بخار آب حمام موجب رفع كثيفي و جرم هاي سطح پوست مي شود .
بنابراين مي توانيد چند قطره آبليمو و كمي پودر برگ نعنا داخل يك كاسه آب جوش بريزيد و يك حوله روي سر خود بياندازيد و پس از قرار دادن كاسه در زير خود سر خود را درست مقابل آن نگه داريد و بخور دهيد . اگر پوست چرب داريد براي حداقل 5 دقيقه سرتان را در زير حوله نگهداريد اما اگر پوست خشكي داريد 2دقيقه كافي است . به اين ترتيب پرزهاي صورت شما باز مي شود و به دليل گرماي بخار آب ، تمام كثيفي هاي داخل آن ها همراه با عرق از پرزهاي پوست خارج مي شوند . پس از اين مدت صورت خود را با آب سرد بشوييد تا پرزهاي صورتتان دوباره بسته شوند و در آخر صورتتان را كمي مرطوب كنيد .
ماسك ماست و خيار له شده هم براي طراوت و تازگي بخشيدن به پوست بسيار خوب است . اين مخلوط را براي حداقل 15دقيقه در تمام سطح صورت خود پخش كنيد و سپس بشوييد . خيار موجب تقويت و روشني پوست و ماست هم موجب طراوات پوست خسته مي شود .
ماسك بلغور جو هم براي پاك و تميز كردن صورت و از بين بردن سلول هاي مرده بسيار خوب است . يك قاشق غذاخوري از پودر جو را با مقداري آبليمو قاطي كنيد و يك خمير خوب تهيه كنيد . پس از اينكه صورتتان را شستيد ، آن را براي 10تا 15 دقيقه قبل از شستشو با آب سرد روي صورت خود باقي بگذاريد .
به جاي كرم هاي دور چشم مي توانيد از چاي استفاده كنيد و به اين ترتيب كه چشمان خود را ببنديد و يك چاي كيسه اي خيس شده را روي هر يك از چشمان خود بگذاريد و پس از 10دقيقه برداريد و چشمان خود را با آب خنك بشوييد و به اين ترتيب واقعاً احساس سرحالي خواهيد كرد .
بعلاوه مي توانيد براي آرامش بخشيدن و طراوت چشم هاي پف كرده اتان چند قاچ خيار يا مقداري خيار رنده شده روي چشمانتان بماليد .

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.