ماسک های زیبایی صورت

ماسک موز موثرترین درمان برای پوست های خشک و چرب

دستور ساخت ماسک موز
در سراسر جهان بیشتر خانم ها دارای پوستی خشک هستند ، اگرچه تعداد زیادی از آنها از بهترین و گرون ترین محصول برای آسیب نرسیدن به پوست و مراقبت از آن استفاده می کنند ، اما باید بگویم بسیاری از این محصولات بی اثر هستند.
علاوه بر آن در این محصولات موادی است که برخی از آنها عوارض جانبی را با خود به دنبال دارند.
پس چگونه می توان بدون صرف هزینه گزاف پوستی درخشان و زیبا را دارا باشیم ؟
یکی از راه ها برای رسیدن به پوستی زیبا مستقیما وجود محصولات طبیعی در آشپزخانه شماست! نه تنها این محصولات طبیعی هستند بلکه بسیار موثر می باشند.
ماسک موز یکی از بهترین روش ها برای بدست آوردن پوستی مرطوب و درخشان است.موز منبعی غنی از ویتامین ها و مواد مغذی ضروری پوست شماست.
خواص ضد باکتری موجود در موز باعث پاکسازی لکه های تیره پوست و همچنین آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود درموز باعث ایجاد پوستی درخشان و نرم می شود. ماسک موز به پاکسازی سلولهای مرده پوست و بهبود کلی پوست شما کمک می کند.
افراد مبتلا به آکنه به طور منظم با استفاده از این ماسک درمان می شوند.
اگر مایل به استفاده از این ماسک صورت خانگی شگفت انگیز هستید در اینجا با ما همراه باشید . گام به گام دستورالعمل مراحل ساخت آن را با شما خواهیم بود.

مراحل ساخت ماسک موز
برای شروع یک موز رسیده با کمک قشق و چنگال را خمیر کاملا له کنید، و یا از مخلوط کن برای له کردن استفاده کنید. خمیر موز را به آرامی بر روی پوست صورت و گردن مالش دهید و پس از 15 دقیقه آن را با آب سر بشورید.
از مزایای این ماسک:
درخشندگی فوق العاده در عرض چند دقیقه ، پوست نرم و مرطوب

به غیر ازموز خالص در ماسک می توانید همزمان از دیگران مواد تشکیل دهنده همچون عسل،ماست،جودوسر یا آرد گندم را به آن اضافه کنید.

ماسک موز برای پوست خشک
موز به دلیل خواص مرطوب کنندگی طبیعی برای پوست های خشک بسیار مفید است. برای ساخت ماسک خانگی موز را له و 1 قاشق عسل و بلغور جوی دوسر را به آن اضافه کنید. عسل باعث کاهش التهابات و مشکلات پوستی می شود، بغور جوی دوسر هم باعث پاک شدن سلول های مرده پوست و همچنین مانعی قوی برای ایجاد جوش های سر سیاه است. برای آنکه مواد ماسکتان از حالت سفتی در بیاید می توانید به آن کمی آب اضافه کنید تا به صورت خامه دراید.
اول صورت و گردن خود را بشورید و سپس ماسک را بزنید. به صورت مساوی مواد را  بر روی پوست پخش کنید و 15 دقیقه بگذارید بر روی پوست بماند و سپس با آب ولرم پوست خود را بشورید.

ماسک موز برای پوست چرب
افرادی که دارای پوست چرب هستند می تتوانند عسل و ماست را با موز مخلوط کنند نصف فنجان ماست و عسل به اندازه دلخواه، به طور مساوی به روی صورت بزنید و سپس با آب سرد بشورید.
برای خلاف تبلیغات گول زننده تجاری استفاده از ماسک های طبیعی خانگی فوق العاده است پس این فرصت را از پوست خود نگیرید.

تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اينترنتي زندگي

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.