مو

مدل موهای مردان امروزی

موهاي كوتاه و شلوغ با خط ريش بلندHair-2015-Amazing-ir-8

اين مدل مو براي موهايي با جنس لطيف و لخت بسيار مناسب است و با كمي رسيدگي روزانه مي‌توانيد مدل موي دلخواه خودتان را داشته باشيد. براي حالت دادن به اين مدل از حركات نامنظم و بي‌هدف دست در مو استفاده كنيد. همچنين مي‌توانيد از سشوار براي صاف كردن موها و حالت دادن بهتر استفاده كنيد؛ اين كار باعث مي‌شود تا مو لخت‌تر به نظر بیاید. در اين مدل مو، چتري‌ها مي‌توانند روي پيشاني بيايند و خط ريش كمي بلندتر از حد معمول آن است.


متعادل

mm-p-4

اين مدل مو براي آقاياني در رده سني 30 تا 40 سال بسيار مناسب است. اندازه مو داراي تعادل خاصي است؛ نه آنقدر كوتاه كه سفيدي كف سر پيدا شود و نه آنقدر بلند كه شلوغ و نامرتب باشد. اين مدل مو را مي‌توانيد به راحتي درست كنيد و زياد وقت شما را نمي‌گيرد.


مثبت اما جذاب
11ff8ce5444b856879680bd892917c2d
اين مدل مو اولين حسي كه به ديگران منتقل مي‌كند، نظم و ترتیب است؛ مدل مويي كه هميشه و در هر سني مناسب است و در يك سال اخير هم به مدل مويي محبوب و پرطرفدار تبديل شده است. از اين مدل مو مي‌توانيد براي موقعيت‌هاي رسمي يا حتي براي داشتن ملاقات‌هاي كاري استفاده كنيد. براي حالت دادن به اين مدل مو در خانه به وقت بيشتري احتياج داريد و بهتر است از يك شانه ريز براي باز كردن فرق و ايجاد حالت موجي كمك بگيريد. البته از مواد نگه‌دارنده هم حتما كمك بگيرید چون اين مدل مو به‌خودي‌خود ثابت باقي نمي‌ماند.


به سبك فوتباليست‌ها
13699250454

اين مدل مو محبوب نوجوانان و جوانان است و با نام مدل فوتباليست‌ها شناخته مي‌شود چون ستاره‌هاي دنياي فوتبال مثل كريستين رونالدو هم اين مدل مو را دارند. در اين مدل، موهاي اطراف سر كوتاه هستند و موهاي بالاي سر ارتفاع بيشتري دارند كه به سمت بالا حالت داده شده‌اند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.