آموزش و نکات آرایش

مراقبت از لبها برای داشتن لبی زیبا و براق

مراقبت از لبها برای داشتن لبی زیبا و براق

لب یکی از زیبا ترین اجزای صورت یک خانم است زیبایی یک لب سالم در نرمی، رنگی طبیعی و بدون چروک است. همه اینها نشانه های عملکرد مناسب کبد و کلیه هاست.لب ها هم مانند پوست صورت نیاز به مراقبت دارند . روزانه لبهای خود را با کرم های ویتامینه چرب نگه دارید.
آنها به پوست شما آسیب نمی زنند بلکه خاصیت مرطوب کنندگی دارند و برای لب مفیدند. برخی افراد آگاهانه یا ناگاهانه عادت به کندن پوست لب و یا خیس کردن آن با زبان دارند، لطفا این کار را نکنید بزاق شما حاوی نمک فراوان است و باعث خشکی لب و چروک لب می شود. همچنین عصبانیت و افسردگی از دیگر عوامل لبی خشک است.
مرطوب کننده های طبیعی برای سلامتی لبها بسیار مفید هستند. اگر از لب های خشکی برخوردارید با کمک مسواک و کشیدن آن روی لب هرشب می توانید پوست های مرده را از بین ببرید.
همیشه از یک محصول خوب و حاوی ویتامین E استفاده کنید. همیشه قبل از استفاده از رژهای لب لب هایتان را چرب کنید و سپس يز بزنید.
همیشه هنگام پاک کردن آرایش به خصوص لب ها از شیر پاک کن استفاده کنید. بعد از استفاده از شیر پاک کن لبهای خود را با کلاب پاک کنید.
همیشه از یک مارک مشخص برای رژ لب استفاده کنید. دود سیگار باعث چروک لب های شما می شود مصرف سیگار را تا حد ممکن کم کنید. اگر شکل و رنگ لب های شما به خاطر این عوامل تغییر کند حتی دکترها هم نمی توانند آن را درمان کنند. با نوشیدن آب و آبمیوه و همچنین خوردن سبزیجات به عنوان منبع ویتامین سلامت لب هایتان را تضمین کنید.

همیشه قبل از خواب لب هایتان را گلیسیرین بزنید.اگر لب های پوسته پوسته دارید هر شب از گلیسیرین آبلیمو استفاده کنید و بر روی آن بزنید. این عمل را 2 یا 3 بار در هفته انجام دهید تا برای همیشه لب هایی زیبا داشته باشید.
تهیه و ترجمه اختصاصی : Be3t.ir

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.