انواع رژیم های چاقی و لاغری

معرفی رژیم غذایی موفق دکتر اکتینز

معرفی رژیم غذایی موفق دکتر اکتینز

امروز 2 مقاله برای شما تهیه کردم یکی 4 مرحله این رژیم غذایی و دیگری معایب و مزایای این رژیم. انتخاب با شماست که از این رژیم پیروی کنید یا نه.
مرحله اول : محدود کردن کربوهیدرات ها به 20 گرم در هر روز ، هر چند به طور کلی مصرف ما 300 گرم است. در این مدت باید شما از نوشابه گازدار، شکلات، شیرینی، بیسکویت، و به طور کلی تمامی شیرینی ها به دور باشید. همچنین باید نان، برنج، سیب زمینی ،‌ماکارونی ، و 90% سبزیجات، میوه و شیر استفاده نکنید.
تنها موادی که باید در ساخت غذا از آنها استفاده کنید : گوشت قرمز، سینه مرغ، ماهی،پنیر، خامه، کره یا سس مایونز است.
اوایل این برنامه به مدت 2 هفته طول می کشد و به بدن شما کمک می کند به جای سوزاندن کربوهیدرات ها چربی بسوزانید. و در این مرحله شما 10تا 13 کیلو وزن کم می کنید.

مرحله دوم: اجازه دارید کربوهیدرات ها را 5 گرم در هفته افزایش دهید.اما هم چنان مصرف نان،ماکارونی، سیب زمینی، برنج یا شیرینی ممنوع است. در این مرحله شما 2 کیلوگرم وزن از دست می دهید.

مرحله سوم: هنگامی که به وزن مطلوب رسیدید فقط 5 کیلو مانده تا وزن کم کنید. در این مرحله می توانید مصرف کربوهیدرات ها را به 10 گرم در روز افزایش دهید به مدت 1 هفته.

مرحله چهارم که هرگز به پایان نمی رسد زیرا حفظ وزن ایده ال است و باید برای همیشه ان را رعایت کنید و دارای یک قانون اصلی است و آن مصرف کربوهیدرات 90 گرم در روز است.

برای مرحله اول انتخاب غذا، بیف استرونگانف توصیه می شود.
تهیه و ترجمه اختصاصی:Be3t.ir

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.