معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی

معرفی7 محصول پاک کننده ریمل

همیشه ما درجستجو برای بهترین لوازم آرایش چشم که ماندگاری هم داشته باشه هستیم٫ اما من همیشه در حل این معما که چطور بعضی از این محصولات که به سختی از روی چشم پاک میشوند هستم . مثل بهترین ریمل که میخریم اما موقع پاک کردن با مشکل روبرو هستیم .مسلما من تنها کسی نیستم که ریمل از روی صورتم پاک کردم و فکر کردم که واقعا از روی پوستم پاک شده اما صبح که پاشدم دیدم چشمام شبیه پاندا شده ؟ من همیشه دنبال بهترین محصول برای پاک کردن ریمل هستم .

1.Lancome Bi-Facil Double Eye Makeup Remover (پاک کننده مخصوص گریم دور چشم)
اولین باری که از این محصول به عنوان نمونه استفاده کردم درواقعا کوپ کردم . درباره همه توصیه هاش تحقیق کردم از کسانی که استفاده کردن نظراتشون پرسیدم. مطئن باشید و حتی شک نکنید که این یکی ازبهترین محصول برای پاک کردن ریمل است . محصولی نفوظ پذیر برای داشتن پوستی تمیز.

2.The Body Shop Chamomile Waterproof Eye Makeup Remover(پاک کننده مخلوطی از بابون)
این لوسیون پاک کننده از عطر خوب و ملایمی برخوردار است.آب بابونه منبع قوی و طبیعی که باعث آرامش پوست٫ تسکین میشود . این محصول باعث حفظ رطوبت پوست میشود .

3.Clinique ‘Take The Day Off’ Makeup Remover For Lids, Lashes & Lips(پاک کننده مخصوص پلک چشم ٫ لب و مژه ها)
این محصول از پوست مراقبت میکند . یکی از پاک کنندهای پرطرفدار با مخلوطی از بابونه ضد تحریک کننده و سوزش که برای پاک کردن لب هم قابل استفاده است.

4.Philosophy ‘Just Release Me’ Eye Makeup Remover (پاک کندده پلک چشم )
زمانیکه دنبال یک محصول خوب میگشتم برای پاک کردن ریمل این محصول منو به خودش جذب کردن چون فقط از روغن ساخته شده ! آن هم فقط روغن آلوئه ورا ٫ بابونه  وخیار.با وجود این فرمول ملایم پاک کننده قوی برای آرایش چشم است .  با ملایمت به اطراف چشم بزنید و به راحتی هم پاک کنید.

5. Bliss ‘Lid + Lash Wash’ Makeup Remover
این پاک کننده از یک فرمول بسیار خوبی ساخته شده است . سرشار از روغن و ضد سوزش و حساسیت . این ژل مایع به سرعت پاک میکند. شرکت سازنده این محصول تضمین کرده که وارد چشم نمیشود همچنین عصاره بابونه موجود ر آن باعث کاهش پف اطراف چشم میشود.

 

6. . Make Up Forever Sens’Eyes Waterproof Sensitive Eye Cleanser(پاک کننده ضد آب و حساسیت)
این پاک کننده هم از ژل و روغن تشکیل شده مثل خیلی از محصولات پاک کننده ریمل ٫ یک کحصول فوق العاده برای کسانی که از لنزهای چشم استفاده می کنند. با پارچه کتانی مرطوب این محصول را اطراف چشم بزنید رطوبت پارچه باعث نفوظ رطوبت در مژه ها میشود .

7.Mary Kay Oil Free Eye Makeup Remover
مخلوطی از روغن و عطرهای خوشبو است که بیشتر مصرف کنندگان از عملکرد آن راضی بودند .
پیشنهاد شما برای پاک کردن ریمل چیست ؟ آیا از محصولی استفاده کردید که از آن راضی بوده اید ؟ تجربیات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

تهیه و ترجمه اختصاصی :Be3t.com

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.