انواع رژیم های چاقی و لاغری

معرفی موادهای غذایی که باعث کاهش سایز سینه می شوند .

غذاهایی که باعث کاهش سایز سینه می شوند .

بافت پستان عمدتا از چربی می باشد ، و هنگامی که رژیم می گیرید این قسمت زودتر از بقیه قسمت های بدن چربی از دست می دهد. سینه های سنگین  باعث ناراحتی و گاه درد در کتف و شانه و مشکلات روحی می شود. علاوه بر اینکه با ورزش می تواند سایز سینه ها را تا حدودی کاهش دهید با یک رژیم غذایی سالم و بی ضرر هم می توانید به نتیجه برسید.
در این مقاله شما را با مواد غذایی آشنا می کنیم که باعث می شوند چربی های اضافی سینه سوزانده شود.

میوه ها
میوه ها یکی از سالم ترین مواد غذایی برای کاهش وزن اضافی سینه ها می باشند زیرا حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان می باشند و می توانید آنها را به عنوان میان وعده و یا دسرمیل کنید.ابمیوه ها ، سیب، پرتقال، انگور، شلیل، موز و توت، نمونه هایی از میوه ها و رژیم غذایی پیشنهادی ما می باشد . سعی کنید میوه های تازه را در 2 تا 3 وعده در روز میل کنید.

سبزیجات
سبزیجات منبع غنی از آنتی کسیدان ها و مواد مغذی و کم کربوهیدرات هستند. این مواد غذایی کمک بسیاری به کاهش سایز سینه ها می کند. اسفناج، کلم بروکلی، کلم پیچ، کلم و گل کلم از جمله سبزیجات پیشنهادی ما می باشند.

ماهی
ماهی بسیار کم کالری و دارای منبع پروتئین بالا می باشد. ماهی های پیشنهادی ما در کاهش سایز سینه ماهی آزاد، ماهی خال مخالی، تون، شاه ماهی و ماهی قزل آلا است.

آجیل ها
آجیل ها منبع خوبی از چربی های سالم و امگا 3 می باشند.بادام، گردو را در رژیم غذایی خود اضافه کنید . و به یاد داشته باشید که باید آجیل خام باشد وشور داده نباشند.

تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.