اصول پوشيدن لباس

معرفی 7 عطر ماندگار زنانه که هیچوقت قدیمی نشدند

 

معرفی 7 عطر ماندگار که هیچوقت قدیمی نشدند

گاهي يك ترانه و حتي يك عكس شما را پرت مي‌كند به گذشته‌هاي دور؛ گذشته‌هاي دوري كه شايد از آن براي‌تان تنها يك خاطره باقي مانده؛ درست مثل رايحه آشنا كه مي‌تواند شما را به خاطرات دور و نزديك‌تان پيوند بزند؛ ما هم در اين شماره با پيشنهاد عطرهايي نه چندان جديد اما محبوب سعي كرده‌ايم شما را به گذشته‌هاي‌تان ببريم! عطرهايي قديمي كه حتي اين روزها هم طرفداران‌شان را حفظ كرده‌اند.

هنگام خريد عطر ممكن است شك كنيد كه چه حجمي از عطر را خريداري كنيد. طبيعي است هر چه حجم عطر بيشتر باشد قيمت آن هم بيشتر مي‌شود اما لازم به ذكر است معمولا خريد عطر در حجم بالاتر در نهايت به صرفه‌تر تمام مي‌شود و فروشندگان به افرادي كه عطر را در اندازه بيشتر و فاصله زماني كمتري استفاده مي‌كنند توصيه مي‌كنند كه حجم بالاتر را تهيه كنند ؛ اما اگر از آن دسته از افراد تنوع طلبي هستيد كه ممكن است از رايحه عطرتان زود خسته شويد و مدام در حال تغيير رايحه عطرتان هستيد بهتر است عطر را در حجم كمتري تهيه كنيد.

Alien by Thierry mugler

شركت توليد‌كننده عطر ماگلر پس از گذر 13 سال در سال 2005 با توليد محصولي قوي و بدون هيچ كم و كاستي‌ جاي رقيبانش را تنگ كرد. راز موفقيت اين عطر جديد  را مي‌توان طراحي شيشه‌اي شبيه به موجود فضايي كه با نام (Alien) به معني بيگانه و رايحه‌اي كاملا عجيب و غريب كه با طراحي شيشه همخواني دارد، به حساب آورد. رايحه‌اي كه مختص هر مكاني طراحي نشده است و براي خانم‌هاي بالاي 25 سال و در مناسبت‌هاي رسمي پيشنهاد مي‌شود.

Brit by burberry

رايحه‌اي با بوي وانيل و بادام تلخ كه براي استفاده در فصل سرما پيشنهاد مي‌شود. شركت بربري مدل بريت را در سال2011 روانه بازار كرد كه رايحه‌اش مقام سوم را در فهرست بهترين رايحه از آن خود كرد.

Cinema by yves saint Laurent

با رايحه‌اش سوپراستار شويد! يكي از عطرهاي پرطرفداري كه در سال 2004 توليد شد. رايحه‌اي كه براي خانم‌هاي بالاي 25 سال و مشكل‌پسند پيشنهاد مي‌شود؛ اگر به‌دنبال رايحه‌اي گرم هستيد كه در عين ملايم‌بودن از بوي گرمش سردرد نگيريد و اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرد، شايد اين عطر مورد پسندتان باشد.

Euphoria by calvin klein

كاليون كلين در سال 2006 يكي از خوشبوترين نمونه‌هايش را روانه بازار كرد كه تاكنون همچنان مي‌توان گفت در رديف اول ويترين عطرفروشي‌ها به چشم مي‌خورد، رايحه‌اي گرم و دلنشين كه براي سنين مختلف در مناسبت‌هاي نيمه‌رسمي پيشنهاد مي‌شود.

 

UN Jardin surle toit by hermes

رايحه‌اي كه از بوي گل‌هاي معطر و ميوه‌هايي با طعم‌هاي متفاوت در باغي مجلل الهام گرفته شده است كه از جديد‌ترين‌هاي عطر در سال 2011 به حساب مي‌آيد. رايحه‌اي مناسب با بويي مجلل كه در تركيباتش سيب، گلابي، گل رز، ريحان و گل مگنوليا ديده مي‌شود.

Chanel No5

يكي از پرفروش‌ترين رايحه‌هايي است كه براي نخستين بار در سال 1921 توليد شد، شانل No5 chanel است. رايحه‌اي بسيار ظريف و درجه يك كه به‌دليل داشتن طرفدارانش همچنان توليد مي‌شود.

CH

عطرهاي شركت (كارولينا هررا) هميشه به رايحه‌هاي مناسب و ماندگار معروف هستند. رايحه‌ تازه گل‌ها كه در شيشه زيبا و شكيل با رويه‌ چرم صورتي رنگ در سال 2010 روانه بازار شد و با استقبال چشمگيري روبه‌رو ‌شد.

ایده ال

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.