معرفی مدل موی های جدید

موهای حجیم و پرپشت و براق با سشوار

وقتي به يک مهمانی دعوت می شويد، چگونه موها یتان را آرايش مي کنيد؟

آيا به آرايشگاه مي رويد و کلی پول را فدای آرايش موهايتان مي کنيد، يا با بابليس، آنها را فر مي دهيد و يا باد داغ سشوار را برای صاف کردن موهايتان انتخاب می کنيد؟

 

اگر سشوار را برای حالت دادن و یا صاف کردن موها انتخاب می کنید تنها با توجه داشتن به چند نکته ی ساده می توانید آنها را حجیم و پرپشت تر و براق نشان دهید به طوری که موهایتان کاملا برق بیفتد:

1-برس های فلزی براي سشوار کشيدن مناسب ترين هستند و بهترين شکل را به موهايتان خواهند داد.

2-هنگام استفاده از سشوار، آن را روی موهايتان حرکت دهيد و يکجا نگه نداريد، زيرا حرارت ثابت سشوار به موهایتان آسيب خواهد زد.

3-تلاش کنيد سرهای مخصوص پخش کننده حرارت و باد را سر دهانه سشوارتان وصل کنيد تا حرارت بر سطح موهايتان پخش شود، به ويژه اگر موهایتان مجعد است، استفاده از اين سرها سبب می شود آنها شکل و فرم دلخواه را به دست آورند. گرچه استفاده از سرهای ويژه، زمان سشوار کشيدن را طولاني تر خواهد کرد.

4-اگر می خواهيد پس از سشوار کشيدن موهايتان برق بيفتد، از باد گرم سشوار استفاده کنيد. هر چه بيشتر از باد سشوار و برس روی يک بخش از موهايتان استفاده کنيد، موهايتان بيشتر برق می افتند، ولی در اين صورت امکان صدمه ديدن موهايتان در اثر باد داغ سشوار نيز افزايش می يابد که اگر این کاربا فاصله انجام شود کمتر آنها را دچار مشکل می کند.

5-موهايتان را به دور برس بپچيد و در حالی که سشوار را روی آنها گرفته ايد، به آرامی موها را از برس باز کنيد. برای اين که موهايتان کمتر آسيب ببينند، بهتر است سر مخصوص پخش حرارت و باد سشوار را بر سر لوله آن نصب کنيد.

6-برای اين که ساقه موهايتان در اثر باد سرد سشوار نسوزد، پس از سشوار کشيدن هر بخش از موهايتان، چند ثانيه صبر کنيد تا آن بخش از آنها خنک شود. سپس دوباره کار خود را تکرار کنيد.

7-اگر دوست داريد موهايتان حجم پيدا کنند، بخش کوچک از موهايتان را انتخاب کنيد. آن بخش را دور برسهایی که به نسبت اندازه ی مو بزرگتر باشند بپيچيد و خلاف جهت ريشه موهايتان بکشيد. هم زمان سشوار را هم روی آن بگيرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.