ماسک مو

موها را در منزل پروتئینه کنید

 

موهای قوی و بلند با پروتئین رسانی به مو در منزل


پروتئین رسانی به مو روشی موثر برای درمان موهای آسیب دیده و شکننده می باشد، .باید بدانید که موهای ما عمدتا از پروتئین ساخته شده است. پروتئین رسانی به مو باعث بازسازی مو و ترمیم مو در طول زمان می شود، این درمان با کمک وتامین B5،گندم، سویا ، پروتئین های شیر و ویتامین های آنتی اکسیدان صورت می گیرد.

– پروتئین شیر کمک می کند اسید آمینه های مو بازسازی شود و مو قابلیت انعطاف پیدا کند و در برابر آسیب های شیمیایی و یا عوامل محیطی مقاوم شود.

– سویا موثر در رشد مو
یک رژیم غذایی با پروتئین بالا ، رشد موی شما را تحریک می کند ، غذاهای غنی از پروتئین برای رشد موهای سالم توصیه می شود. این مواد غذایی شامل سویا و یا محصولات سرشار از سویا،جوانه گندم، دلستر، پنیر کم چربی، ماهی، تخم مرغ، ماست و حبوبات است. سرم های مو حاوی پروتئین سویا هستند و مو را قوی و بلند می کند.

مزایای پروتئین درمانی مو
پروتئین درمانی باعث بهبود ظاهر مو آسیب دیده و خشک می شود. ماسک های پروتئینی مو باعث می شوند به نرم شدن ساقه های مو،  و گره مو و وز مو را کاهش دهد. شکنندگی مو را درمان و کاهش می دهد. علاوه بر آن باعث درخشندگی مو می شود. می توانید پروتئین رسانی به مو را در سالن های زیبایی انجام دهید و یا در خانه انجام دهید که مقرون به صرفه می باشد. امتحان کنید.

مجله اینترنتی زندگی تاکید زیادی بر پایه زیبایی کم هزینه  اما موثر دارد.

پروتئین رسانی به مو در منزل چگونه ؟
مثل همیشه ما دستورهای خانگی را به شما که طبیعی و موثر هستند پیشنهاد می دهیم ، می توانید با کمک ماسک های که حاوی تخم مرغ هستند و منابع خوبی از پروتئین می باشند استفاده کنید.
برای این منظور می توانید مخلوطی از روغن زیتون، ماست، عسل و سس مایونز استفاده کنید.
این دستور خانگی منبع بزرگی از پروتئین هاست ب تاثیر شگفت انگیز که مخصوص موهای اسیب دیده می باشد. ترکیبات زیر را در یک کاسه مخلوط کنید و موها باید از قبل  نم دار و با شامپو شسته شده باشد با کمک حوله به آرامی روی مو بکشید تا رطوبت مو گرفته شود. پس از آنکه ماسک مو را زدید با شانه آن را تمامی قسمت های مو پخش کنید به خصوص روی ساقه های مو.
1قاشق غذاخوری روغن زیتون را با 1 فنجان اب گرم و 1 زرده تخم مرغ مخلوط کنید.
دستور دیگر استافده از 1 قاشق غذاخوری عسل به همراه 1/2 قاشق چایخوری روغن بادام می باشد.

وقتی که این مواد را بر روی مو زدید موهای خود را با کلاه بپوشانید و بعد از 30 دقیقه موها را با آب سرد بشویید. اگر این درمان را 2 بار در هفته انجام دهید موهای قوی و زیبا را به خود هدیه خواهید داد.
تهیه و ترجمه اختصاصی : مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.