رنگ کردن مو

موی بلوند یا تیره کدام جذابتر است ؟

آیا واقعاً نظر آقایون درمورد رنگ موی خانم ها هنوز هم به دوران ماقبل تاریخ برمی گردد؟

روز تولد: بله بزرگترین شب برای قرار ملاقات های عاشقانه. تحقیقات نشان داده که بیشتر از 65 درصد از آقایون پولشان را برای قرار گذاشتن با یک خانم مو قهوه ای خرج می کنند تا یک زن بلوند و اینکار البته دلیل خیلی خوبی هم دارد. تقریباً همان تعداد (63 درصد) از این آقایون ادعا کردند که وقتی شب تولد با خانمهاهای مو قهوه ای قرار می گذارند، خیلی بیشتر به آنها خوش می گذرد!

بیشتر از 87 درصد از آقایون ادعا کرده اند که با خانمهای مو قهوه ای می توانند بحث های منطقی و جدی بیشتری داشته باشند تا خانم های بلوند و تقریباً 75 درصد از مردهایی که روی آنها تحقیق کردیم، تصمیم داشتند که با خانمی مو قهوه ای ازدواج کنند. تقریباً 80 درصد از مردها ترجیح می دهند دختری را که موهای قهوه ای دارد به خانه نزد خانواده شان بیاورند و معرفی اش کنند تا دختری که بلوند است.

نکته جالب توجه دیگر این است که 75 درصد از مردها ترجیح می دادند وقتی صبح از خواب بیدار می شوند، خانمی مو قهوه ای کنارشان خوابیده باشد تا زنی با موهای بلوند.

همه ما می دانیم که مردها همیشه درمورد هنرپیشه ها و ستاره های معروف مو بلوند یا مو قهوه ای مورد علاقه شان خیالپردازی هایی می کنند، اما آیا می دانید کدامیک از این زن های معروف در همه این خیالپردازی ها غالب بوده اند؟

6 ماه بود که موهایم را بلوند کرده بودم اما حالا به رنگ اصلی موهای خودم که قهوه ای است برگشته است. بحث پیرامون موی روشن درمقابل موی تیره مسخره و خنده دار است. آیا واقعاً چند تا ژن ناچیز تعیین می کنند که یک نفر بی عقل، ساده، جذاب است یا هر چیز دیگر؟ من وقتی موهایم تیره بود، دوست پسر داشتم ولی وقتی بلوند بودم هیچ دوست پسری نداشتم. این درحالی است که فکر می کنم وقتی موهایم بلوند بود، وقتی در خیابان راه می رفتم توجه بیشتری از همه طرف به سمتم جلب می شد و مردهای خیلی بیشتری دنبالم راه می افتادند. با خودم فکر می کنم شاید موهای بلوند ابهت بیشتری دارد و باعث می شود هر مردی به خودش جرات ندهد و جلو بیاید و ایجاد رابطه کند و یا شاید هم مردها واقعاً ترجیح می دهند دوست دخترشان یا همسرشان موهای تیره و قهوهای داشته باشد. اکثر مردهایی که اطراف من هستند من را با موهای تیره ترجیح می دادند اما آنهایی که واقعاً دوستشان داشتم رنگ مویم اصلاً فرقی برایشان نمی کرد. هر کسی در این رابطه نظر خاص خودش را دارد اما واقعاً دلیل آن چیست؟ از این گذشته، مگر مو چقدر اهمیت دارد؟ باید اعتراف کنم که وقتی موهایم از بلوندی درآمد و دوباره قهوه ای شده، احساس می کنم کمتر از وقتی که موهایم بلوند بود، جذاب هستم اما واقعاً دلیل آنرا نمی دانم. شاید هم به خاطر الگوهایی که همیشه در سر داریم مثل اسکارلت جوهانسون، کریستینا آگیلرا، جسیکا سیمسون و از این قبیل. بلوند همیشه رنگ موی ستاره های هالیوودی بوده است، البته درست است که اکثر آنها موهایشان را رنگ کرده اند تا بلوند شده است. عقیده شخصی من این است که موی تیره خوشرنگ تر و درعین حال نامتعارف تر و aمرموزتر است. به نظر من یک زنی که موهای تیره دارد باید دوبرابر یک مو طلایی زیبا و جذاب باشد تا به چشم بیاید. اما واقعاً تا کی باید این موضوع برتری موی تیره و روشن یکی از بحث های داغ مردها باشد؟ آیا واقعاً هوش و اخلاق زنها نیست که مردها باید به آن توجه کنند؟

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.