آموزش و نکات آرایش

نارگیل مقوی ترین پاک کننده آرایش

 

روغن نارگیل بهترین پاک‌‏کننده آرایش است. روغن نارگیل را به یک پنبه آرایشی آغشته کنید و روی پوست به آرامی بکشید . این روغن حتی محصولات آرایشی ضد آب را پاک می‌‏کند.

بسیاری از محصولات پاک‌‏کننده آرایش حاوی الکل، پترولیوم، پارابن و گاها ترکیبات سرطان‌‏زا هستند. این مواد، حساسیت و آسیب و حتی اختلالات هورمونی ایجاد می‌‏کنند.

روغن نارگیل یک نرم کننده قوی و رطوبت‌‏رسان است که می‌‏تواند پوست خشک را نرم، و چروک صورت را برطرف کند.

این روغن در برطرف کردن اگزمای پوستی موثر است. پوست را روشن تر کرده و اکنه « جوش » را از بین می‌‏برد و بهترین ماده برای تهیه ماسک‌‏هاست.

همچنین این روغن یک عصاره شفابخش طبیعی برای التهاب است؛ در مانیکور و پدیکور ممکن است مواد روی ناخن به اطراف آن بر خورد کند که باعث التهاب ،حساسیت، قرمزی پوست اطراف ناخن شود. حال‌‏آن‌‏که با استفاده از مقداری روغن نارگیل در اطراف ناخن، می‌‏توان درد و التهاب آن را ازبین برد.

روغن نارگیل یک حالت‌‏دهنده طبیعی مو بوده و برای رفع کردن وز موها مفید است. کمی روغن را به جای انواع کرم مو، استفاده کنید تا حالت زیباتری به موهای‌‏تان ببخشید.

ازطرفی این روغن برای سفید کردن دندان‌‏ها نیز بسیار موثر است. روغن نارگیل یک محصول ضدباکتری و ضدعفونی‌‏کننده بوده که برای سلامت دهان و دندان‌‏ها فوق‌‏العاده است. مقداری از این روغن را بر دندان خود بمالید تا دهانی خوشبو داشته باشید.

 

برچسب

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.