آموزش و نکات آرایش

نکاتی ریز و ساده که باید در آرایش بدانید


چهره ی جذاب مهمانی در فصل داغ تابستان با دنبال کردن این نکات ساده داشته باشید.اماده باشید برای داشتن چهره جذاب با کمک آرایشگران حرفه ای ٫ با ما همراه باشید.
داشتن یک احساس خوب در هر مهمانی حیاتی است. آرایش شما نشانه موفقیت شما به خصوص اگر خود شما آن را انجام داده باشید و فرمول های آرایشی را بدانید.
جدیدترین تکنیک های زیبایی و همچنین یادگیری نکات به کمک آرایش گران حرفه ای به شما اجازه می دهد تا مهارت های خود را افزایش دهید.
اگرنگاهی جذاب و آرایشی زیبا میخواهید اول این نکات را دنبال کنید .

فاندیشن مایع و نکات مربوط به آن
از فاندیشن مایع برای زیر سازی آراش استفاده کنید.اول٫ این خیلی مهم است که قبل از مصرف شیشه فاندیشن را به خوبی تکان دهید تا همه ی دانه های رنگی موجود در آن با هم کاملا مخلوط شوند. و در آخر پنکیک را روی نقاط مورد نظر استفاده کنید که باعث ماندگاری بیشتر فاندیشن می شود .

برنزه کردن و نکات مربوط به آن
تابستان گرم و هنر برنزه کردن ٫ برای داشتن پوست بی نقص و برنزه زیبا مقدار خیلی کم از مایع برنزه کننده را با کرم مرطوب کننده مخلوط کنید و بر روی پوست بزنید و گونه ها را فراموش نکنید .و بعد از آن از پودر برنزه استفاده کنید . این هم یک روش ساده بدون نیاز به آفتاب.

 

 

 

سایه چشم و نکات مربوط به آن
جیلیان دمپسی یکی از آرایشگران خلاق جهانی  با محصولات آرایشی avon است .در این قسمت ما را برای داشتن نگاهی جذاب و درخشنده راهنمایی می کند.
یکی از رازها برای داشتن چشمانی درخشنده و زیبا استفاده از سایه براق کننده به اندازه یک نقطه بر روی سایه چشم است. نصف پلک را با کمک این سایه براق کنید.

خط چشم و نکات مربوط به آن
چطور یک خط چشم مانند آرایشگران حرفه ای بکشید ؟ آرایشگران حرفه ای توصیه می کنندکه با کمک خط چشم مایع فضای خالی بین مژه ها  پر کنید. اصلا سخت نیست و بسیار راحت است. و در آخر با ریمل این قسمت را تکمیل کنید.

لب و نکات مربوط به آن
اگر رژ لب با رنگ مورد علاقه خود را پیدا نکردید با مخلوط چند رژ مایع باهم می توانید رنگ مورد نظر را بسازید به اندازه 1 نقطه هر رنگ را باهم مخلوط کنید و اول بر روی دست امتحان کنید.

تهیه و ترجمه اختصاصی : Be3t.com

 

 

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.