آموزش و نکات آرایش

نکاتی مختصر در رابطه با چسباندن مژه مصنوعی


همه ی دختران علاقه به داشتن مژه هایی بلند ، پرپشت ، زیبا و مشکی و دارای فر دارند اما در واقع داشتن این ویژگی ها با یکدیگر امکان پذیر نیست . بسیاری از محصولات آرایشی موجود در بازار می تواند برای رسیدن به مژه پرپشت به شما کمک کند و بهترین آن مژه مصنوعی می باشد .
با این حال باید بدانید چطور از مژه مصنوعی به درستی استفاده کنید.
بعضی مواقع اشتباه چسباندن مژه مصنوعی باعث نازیبایی می شود و ممکن است چشم هایتان را خسته نشان دهد . باید یاد بگیرید که چگونه صحیح مژه هایتان را بچسبانید.

تصمیم گیری در انتخاب مژه مصنوعی
همیشه از مژه مصنوعی با رنگ طبیعی استفاده کنید تا طبیعی تر به نظر برسید .. در صورت امکان از مژه های نگین دار استافده نکنید زیرا بسیار غیر طبیعی است.

تمیزکردن مژه ها
برای تمیز کردن مژه های مصنوعی  باید آنها را کاملا بشویید و بگذارید کاملا خشک شوند آنها را فرمژه کنید و اماده کنید برای استفاده.

آماده کردن مژه ها
اول طول چشم را با مژه مصنوعی اندازه بگیرید اگر طول مژه مصنوعی بیشتر است آن را برش بزنید.

چسباندن آنها
چسب مخصوص را به پایه مژه بزنید به مدت 1 دقیقه بگذارید چسب روی مژه هوا بخورد سپس روبروی آینه بایستید و با کمک موچین از همان نقطه ای که مژه ها یتان وجود دارد بچسبانید با دقت .

پس از آنکه مژه ها را چسباندید با کمک انگشتان و قلم چشم می توانید اشتباهات خود را درست کنید و اگر مژه را کمی نامیزان چسباندید جابجا کنید. بعد از اتمام کار از ریمل استفاده کنید. و از خط چشم برای مخفی کردن فضای خالی بین مژه های خودتان و مژه مصنوعی استفاده کنید.

* هشدار : هیچوقت با مژه مصنوعی نخوابید و حتما قبل از خواب چشم ها را تمیز کنید و مژه مصنوعی را بگذارید در آب خیس بخورد تا استفاده بعدی .

تهیه و ترجمه اختصاصی : Be3t.ir

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.