آموزش و نکات آرایش

نکات مفید آرایشی برای محو لکه های زرد و قرمز پوست


اگر از لکه های قرمز و زرد هنگام آرایش ناراحت هستید  با ما همراه باشید برای راهنمایی و ترفند ها  داشتن پوستی درخشان ٫ شاداب و زیبا
با رعایت کامل این نکات میتوانید زیبایی پوست خود را تضمین کنید . قبل و بعد باهم مقایسه کنید و نتیجه کار را با ما در میان بگذارید . 

کانسیلر برای خال های زرد و قرمز روی پوست

با استفاده از کانسیلر قطعا و بدون شک  برای پوشش لک و نقاط سطح پوست به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید . . اگر میخواهید کارتان بدون عیب و نقص باشید شما نیاز به یک سایه مناسب کانسیلر دارید
برای نقطه های زرد پوست : به خصوص آنهایی که در زیر چشم قرار دارد از رنگ ارغوانی مایل به زرد استفاده کنید.
برای پوشاندن لکه های پوستی قرمز نیزاز کانسیلر سبز استفاده کنید.

وقت گذاشتن برای مخلوط کردن

٫  برای طبیعی به نظر رسیدن زیرسازی آرایش پوست مخلوط کردن فاندیشن ها از مهمترین قسمت کار شماست خوب بر روی پوست پخش کنید به طوری که خطی قابل مشاهده نباشد مطمئن شوید که به اندازه پوست شما طبیعی .به نظر میرسد

فاندیشن و موهای صورت 

وقتی که از فاندیشن در لایه ضخیم استفاده میکنید موهای بالای لب شما بیشتر قابل مشاهده میشود! پس ٫ استفاده از آن در لایه ضخیم در آن منطقه اجتناب کنیید و فقط از یک لایه بسیار نازک در جهت رشد مو صورت استفاده کنید ٫ از زدن پودر هم جلوگیری کنید چون باعث میشود در نور موهای صورت شما بیشتر به چشم بیاید.

فاندیشن و پوسته های صورت

هیچ چیز بدتر از استفاده فاندیشن بر روی پوست های خشک و پوسته پوسته شده نیست ! استفاده از فاندیشن پوسته های صورت را بیشتر میکند .
برای درمان این پوسته ها که سلول های مرده پوست هستند با شستشو توسط آب و ماساژ با استفاده از مرطوب کننده ها حداقل 1 بار در هفته و یا روزانه آن را امتحان کنید تا نتیجه مثبت آن را ببنید.
نکته: قبل از زدن فاندیشن روی پوست های پوسته شده  کرم مرطوب کننده بزنید.

اگر برنزه هستید

اگر شما عاشق پوست برنزه هستید و پوست شما برنزه است کمتر باید از سایه ها استفاده کنید . بدون صرف هزینه برای فاندیشن های مختلف فقط کافیست بر اساس رنگ خود 2 فاندشن تیره و روشن را با هم مخلوط کنید و به پوست خود بزنید.

چگونه خستگی چشم هارا بگیریم ؟

اگر خسته به نظر میرسید تنها راه راحت و ساده برای رسیدن به چهره ای شاداب استفاده از خیار حلقه شده به همراه کرم مرطوب کننده است. چشم های خود را به مدت 10 دقیقه ببندید و خیارها را بر روی پلک بگذارید. بر روی پیشانی و گونه ها نیز میتوانید استفاده کنید.

اختصاصی : Be3t.com

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.