تناسب اندام با ورزش

بدست آوردن پایین تنه سفت با 6 حرکت ورزشی در 15 دقیقه

امروز با JB Berns هستیم مربی مشهور بدنساز در نیویورک .  این مقاله را JB تهیه کرده و به شما پیشنهاد می کند که هر حرکت ورزشی را 4 تا 8 بار تکرار کنید و حرکات را سریع انجام دهید تا به اندامی متناسب برسید.

 تمرین 1:
روی توپ سویسی بنشینید پاها را تا جایی که می توانید باز کنید ، مچ پاها را به طرفین متمایل کنید ، پنجه پای راست روی زمین و پاشنه را بالا ببرید 4 ثانیه در همان حالت نگه دارید و به حالت اول برگردید و همان کار را با پای دیگر انجام دهید.

تمرین2 :
بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید ، ماهیچه های باسن را تاجایی که می توانید به مدت 4 ثانیه منقبض کنید .

تمرین 3 :
اگر نمی توانید تعادل خود را حفظ کنید کنار یک دیوار یا صندلی بایستید ، پای خود را به عقب بالا ببرید و در همان حالت 4 ثانیه بمانید و به حالت اول برگردید و با پای دیگر تکرار کنید.

تمرین 4 :
پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید ،5 سانتی  پا از زمین پا فاصله داشته باشد را به سمت عقب نگه دارید به مدت 4 ثانیه و به حالت اول برگردید و تکرار با پای دیگر

تمرین 5 :
پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید ، پای زاست را از جلو به سمت چپ ببرید 4 ثانیه نگه دارید و با پای دیگر هم تکرار کنید.

تمرین 6 :
روی یک صندلی بنشینید و پاهای خود را با مقداری فاصله روی زمین قرار دهید. دستان خود را مشت کنید و بین ران ها قرار دهید و پاها را به سمت داخل به مدت 4 ثانیه فشار دهید، بعد دستان خود را به دیواره ران ها فشار دهید 4 ثانیه و دوباره از اول مذاحل را تکرار کنید.

تهیه و ترجمه اختصاصی : مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.