درمان و مراقبت از پوست

پوستی مثل هلو لیست 3 غذای ضد چروک که باید مصرف کنید

 

سبزی شاهی

صادقانه بریم سر اصل مطلب همگی میدونیم که کلم خاصیت ضد پیری فوق العاده ای دارد و هیچ منبع بهتری حاوی ویتامین A نمی توانید پیدا کنید که پوستتون قوی و شفاف صاف نگه دارد.سبزی شاهی هم یکی از گزینه هایست منبع غنی از پتاسیم که گردش خون تقویت میکند تعادل خوبی از اسید های چرب امگا 3 هست و می تونه به روند ضد پیری و چروک کمک کند و کشش پوست را زیاد کند.

روغن زیتون

یکی دیگر از معجزه گر های ضد چروک روغن زیتون می باشد رطوبت پوست را بالا میبرد و مبارز مناسب برای چین و چروک میباشد. مرطوب نگه داشتن پوست با کمک غذا و چزبی های سالم موجود درآن بسیار مهم هست.
دریافت چزبی سالم در رژیم روزانه کمبود آب و خشکی پوست را برطرف می کند به همین خاطر ایجاد چین و چروک بر روی پوستتون کمتر میشود.
روغن زیتون اسیدهای چرب غیر اشباع سالم را برای حفظ تعادل چربی های پوستی شما فراهم می کند و همچنین با آنتی اکسیدان ها از پوست شما در برابر آسیب های محیطی و خورشید محافظت میکند.

همچنین با اضافه کردن کمی روغن زیتون در وعده های غذایی به دریافت بیشتر ویتامین مغذی پوست بخصوص ویتامین A کمک میکنید.

 

بلوبری

اگر به دنبال پوستی جوان و شاداب هستید بلوبری را فراموش نکنید.

85% وزن آنها آب هست بنابراین آنها سطح هیدراتاسیون افزایش میدهند و با ویتامین C کلاژن سازی میکنند.
بلوبری همچنین دارای یکی از بالاترین نمره های آنتی اکسیدان در غذا است، آنها مبارزه خوبی در برابر اثرات پیری آلودگی محیط و نورخورشید هستند./ تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی زندگی

برچسب

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.