درمان و مراقبت از پوست

چگونه از موهای زیر پوستی زیر بغل خلاص شویم ؟

 

ناحیه زیر بازو بخصوص زیر بغل مستعد موهای زیر پوستی هستند. از دلایل اصلی این مشکل رطوبت بسیار آن ناحیه و ماهیت مو میباشد که باعث می شوند در این قسمت رشد کنند.

موهای زیر بغل بسیار ضخیم و درشت می باشند به همین دلیل باعث ایجاد خارش و حساس شدن و تورم پوست می شوند. امروزه روش های بسیاری برای حل این مشکل نسبتا دردناک وجود دارد.
بسیاری از افراد معتقدند که بهترین راه جلوگیری از این مشکل اجازه دادن به رشد مو به صورت طبیعی آزادانه می باشد. به هر حال اگر با موهای زیر بغل و موهای زیر پوستی مشکل دارید می تونید از روش زیر برای جلوگیری از ین مشکل استفاده کنید.

مواردی که با آن می توانید مشکل را حل کنید :

کمپرس آب داغ
لیف
کرم درمان آکنه
کرم هیدروکورتیزون
پاک کننده ضد باکتری
تونر

 

1. اولین و بهترین روش استفاده از کمپرس آب داغ به مدت 5 تا 10 دقیقه بر روی منطقه ی مورد نظر می باشد. که باعث کاهش تورم آن قسمت می شود.

2. یکی دیگر از روش ها استفاده روزانه از لیف می باشد با کشیدن آن بر سطح پوست و ناحیه زیر بغل می توانید پوست های مرده را حذف کنید در این صورت رویش مو از پوست آسان تر می شود.

3. از کرم های ضد آکنه میتوانید برای درمان موهای زیر پوستی زیر بغل استفاده کنید این کرم های حاوی بنزوئیل پراکسید هستند که نه تنها باعث درمان تورم میشوند همچنین باعث از بین رفتن باکتری های روی پوست می شوند.تونر ها هم به همین صورت بااعث پاک شدن پوست از باکتری های مضر می شوند

4. کرم هیدروکورتیزون درمان سریع برای کاهش التهاب و تحریک شدن پوست می باشد.

توجه : اگر زیر بغل دارای موهای زیر پوستی هست اقدام به تراشیدن آنها با تیغ نکنید.

تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.