ماسک های زیبایی صورت

4 دستور خانگی موثر برای تغییر رنگ لک و پوست تیره

4 دستور خانگی موثر برای تغییر رنگ لک و پوست تیره

جوش شیرین
برای تغییر رنگ پوست می توان از جوش شیرین استفاده کرد، مقداری از جوش شیرین را با آب مخلوط کنید تا خمیر بدست آید سپس بر روی نقاط مورد نظر به آرامی مالش دهید و بعد از چند دقیقه با آب سرد بشویید. جوش شیرین کمک می کند پوسته پوسته های روی پوست و سلول های مرده از بین بروند.

آلوورا
یک راه حل موثر برای تغییر رنگ پوست تیره می باشد . دارای خاصیت معجزه آسا و موثر می باشد . آلوورا را برش دهید و قسمت برش خورده که تازه می باشد و مایع ژل مانند دارد را روی پوست بکشید . یک شب بگذارید روی پوست بماند و صبح با آب سرد بشویید.
علاوه بر آن می توانید 1 قطره از عصاره آلوورا را با لیوان آب خود مخلوط کنید و روزانه بنوشید این کار باعث پاکسازی پوست، روشن تر شدن پوست، پاکسازی سیستم بدن و بهبود گردش خون می شود.

سیب زمینی
درمان عالی و موثر ، پوست سیب زمینی را روی پوست خود بچسبانید با تکرار این کار به مرور می بینید که پوستتان روشن شده است. سپس صورت را با آب سرد بشورید.

اسید سیتریک
اسید سیتریک یا ویتامین C برای پوست بسیار مفید می باشد ، آب لیمو یک منبع عالی از اسید سیتریک می باشد ، آبلیمو رقیق را روی پوست خشک بکشید و وقتی خشک شد با آی سرد بشورید. 3 بار در روز این کار را تکرا کنید تا پوستی روشن و شفاف داشته باشید.

تهیه و ترجمه اختصاصی : مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.