انواع رژیم های چاقی و لاغری

کاهش وزن با GRASCONTROL

GRASCONTROL
گراس کنترول – یک مکمل غذائی محصول کمپانی معتبر مزو استتیک می باشد و یکی از موثرترین ساپلمنتهای خوراکی با چند اثر مختلف بوده لذا گروه بزرگی از افراد میتوانند از آن ، هم در زمینه کاهش وزن (چاقی) وهم درزمینه بهبود تون و کانتور عضلات (ورزشکاران) استفاده کنند .

ال – کارنیتین وآرتی شوک دو ماده اصلی در ترکیبات گراس کنترولها می باشند واثر هرکدام از آنها توسط مجامع معتبر علمی و داروئی که دراین زمینه فعالیت می کنند کاملا بررسی واثبات شده است .

Grascontrol , l – carnitin:
مصرف گراس کنترول ال کارنیتین موجب کاهش اشتها وکاهش میل به مصرف قند شده ودرمقابل باعث افزایش میزان انرژی ومیل به فعالیت بدنی و ورزش کردن می گردد . اثر فوق الذکر ناشی از اثر ال – کارنیتین دربدن می باشد .

ال – کارنیتین با حمل اسیدهای چرب به میتوکندری باعث مصرف انها جهت تولید انرژی شده وازطرف دیگر اسیدهای چرب آزاد تجمع یافته در هیپودرم رابه گردش خون ولنف انتقال داده وباعث دفع آنها از طریق کلیه ها و دستگاه گوارش می گردد . با این دو مکانیسم ذکر شده ال – کارنیتین موجب کاهش وزن وبهبود تون عضلانی گردیده واین همان نتیجه ای است که افراد چاق به آن نیاز داشته واز طریق رژیم غذائی سخت و ورزش کردن به آن دست پیدا می کنند .

علاوه بر اثرات فوق الذکر ال – کارنیتین باعث بهبود فانکشن عضلات قلبی وبهبود اکسیژن رسانی سلولی شده و همچنین ازتجمع کتون ها که غالبا بعد از رژیمهای غذائی سخت وگرسنگی و ورزش سنگین حادث می گردد جلوگیری می نماید ، لذا گراس کنترول ال – کارنیتین یک مکمل غذائی بسیار مناسب برای ورزشکاران نیز می باشد . اثراتی چون مصرف چربیها وافزایش سنتز پروتئین ها ورشد عضلانی وجلو گیری ازبروز خستگی باعث شده تا این مکمل ویژگی بسیار مناسب برای مصرف نزد ورشکاران داشته باشد .

Grascontrol – artichok:
مصرف آرتی شوک به منظور بهبود عملکرد کبد و جلو گیری از بیماریهای کبدی به قبل از میلاد می گردد . بررسیهای دقیق علمی اخیر نشان داده که مصرف منظم روزانه آرتی شوک باعث کاهش سطح کلسترول وقند خون می گردد وهمچنین ملین بوده و باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می گردد .

یبوست یکی از مشکلات وشکایات شایع افرادی است که تحت رژیم غذائی سخت قرار میگیرند . استفاده ازمکمل غذائی گراس کنترول – آرتی شوک ضمن کاهش هرچه بیشتر میزان چربی خون این افراد باعث بر طرف شدن عوارض ناشی از رژیم گرفتن مانند یبوست می شود .

آرتی شوک ادرار آور بوده وباعث بهبود عملکرد کلیه ها می شود همچنین در صورت مصرف توام با ال – کارنیتین مو جب تسهیل دفع چربی ها ازطریق ادرار می شود ولی لازم است برای حفظ بالانس آب بدن همراه با آب زیاد مصرف شود .

*** این محصول به شکل خوراکی مصرف می شود . ***

دکتر شهریار پیرانی [ پوست ، مو و زیبایی ]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.