اصول پوشيدن لباس

معرفی 5 ادکلن پرفروش مردانه که قدیمی نشدند

تا حالا شده رايحه‌اي شما را ياد خاطرات و دوران خاصي بيندازد؟پيشنهادهاي اين شماره ما رايحه ادكلن‌هاي پرفروش و خوش بوي مردانه‌اي است كه جوانان دهه‌هاي پيش بدون شك با آن روزهاي خوشي را سپري كرده‌اند اما اين عطرها هرگز كهنه نمي‌شوند.
aramis 900
رايحه‌اي كاملا مردانه و بسيار ماندگار براي‌ آقايان كلاسيك و خوش‌پوش كه حدود 20 سال پيش از پرطرفدارترين رايحه‌هاي مردانه بود. با آن‌كه اين ادكلن در سال 1973توليد شد اما جزو آن دسته از رايحه‌هايي است كه با گذر زمان همچنان هواخواهان به سراغش مي‌روند. ليمو، گشنيز، ترنج، عنبر، چوب صندل و گل اقاقيا از عناصر اصلي هستند كه در تركيبات ماندگارش به كار رفته‌اند.
One man show
بي‌شك جزو ادكلن‌هايي بود كه در زمان خودش طرفداران زيادي داشت؛ رايحه‌اي لوكس و چوبي كه در سال 1980 توسط ژاك بوگارت طراحي شد. رايحه‌اي با  تركيبات ترنج،‌ريحان،‌گل رز و ياسمن كه با گذر زمان 30 ساله همچنان ماندگار است و هنوز هم براي مناسبت‌ها و مهماني‌هاي‌ شب پيشنهاد مي‌شود.
Fahrenheit
فارنهايت نياز به معرفي ندارد، رايحه‌اش جزئي از تاريخ عطر به حساب مي‌آيد كه در سال 1988 توليد شد و با استقبال بي‌نظيري مواجه شد. يكي از علت‌هاي موفقيتش طراوت و بوي خاصي بود كه در آن دوران در رايحه‌هاي ديگر مردانه به مشام نمي‌رسيد. فارنهايت با وجود گذشت 20 سال از توليدش در فهرست 10 عطر پرفروش جهان قرار دارد؛ هر كس بنا به هر سليقه و شامه‌‌اي كه دارد رايحه اين ادكلن را مي‌پسندد؛ رايحه‌اي كلاسيك و در عين حال مدرن كه در تركيباتش گل بنفشه، گل بابونه، سدر، اسطوخودوس،هلو و نارنگي به مشام مي‌خورد.
Azzaro pour homme
رايحه‌اي شبيه به گياهان آبزي و معطر كه نمونه قديمي‌اش در سال 1978 روانه بازار شد كه به دليل داشتن طرفدارانش همچنان جزو توليدات كمپاني azzaro است. رايحه‌اي گرم و تلخ كه با تركيب زيره، ريحان‌، هل و اسطوخودوس مورد‌پسند آقاياني با روحيه‌اي جدي و مدير قرار خواهد گرفت.
Yatagan by

اگر از علاقه‌مندان به رايحه‌هاي متفاوت و تلخ هستيد به‌گونه‌اي كه تلخي مورد نظرتان را در هيچ رايحه ديگري پيدا نمي‌كنيد، رايحه گرم و تند فلفلي ياتاقان را تجربه كنيد. رايحه‌اي كه به‌دليل استفاده از رازيانه و ريحان، برگ شمعداني، خزه، چوب بلوط و دارچين شبيه به بوي گياهاني است كه در قديم به‌عنوان بخور و خوشبو‌كننده محيط استفاده مي‌شد. ياتاقان با بويي تند، مناسب براي آقايان بالاي 40 سال با سليقه‌هاي خاص است و بهتر است از اين رايحه در مناسبت‌هاي رسمي استفاده شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.