متفرقه

چه رنگ لباس به پوستم می آید؟

یک سری رنگ ها هستند که اگر هر شخصی آنها را بشناسد باعث می شود که او با پوشیدن آن رنگ خاص جذاب تر شود . پس برای اینکه جذابیت و گیرایی خود را افزایش دهید ، با ما در این مقاله همراه شوید :

آیا می دانید بنا به رنگ پوست صورتتان و رنگ موهایتان باید چه رنگی بپوشید ؟ زیرا هر رنگی به هر پوست و هر صورتی نمی آید ، اما بر عکس یک سری رنگ ها هستند که اگر هر شخصی آنها را بشناسد و باعث می شود که او با پوشیدن آن رنگ خاص جذاب تر شود .

پس برای اینکه جذابیت و گیرایی خود را افزایش دهید ، با ما در این مقاله همراه شوید : افرادی که پوست سفید یا تیره دارند و هم چنین بنا به مات و یا روشن بودن ، باید رنگ های مختلفی را انتخاب کنند .

افرادی که پوست و مویی روشن دارند :

اگر رنگ پوست صورتتان روشن است و دارای چشمانی آبی ،یا سبز هستید ، و موهای روشن هستید باید به ترتیب رنگ های که در زیر گفته شده است عمل کنید , رنگ های را که می توانید انتخاب کنید :

آبی ، سبز ، قرمز ، بنفش ، قرمز کبود یا قرمز تیره ، خاکستری ، و مشکی . رنگ های که باید آنها را نپوشید و از آن ها دوری کنید زیرا از جذابیت شما می کاهند : رنگ زرد چه زرد پر رنگ و یا کم رنگ ، مشتقات و ترکیبات نارنجی ، ترکیبات بژ ، سفید های براق .

و اما برای آرایشتان باید چه رنگی را انتخاب کنید ؟: رنگ های روشن مانند آرایش آبی و یا نقره ای و البته اگر می خواهید از جواهرات زرد خود استفاده کنید بهتر است که رنگ طلایی را برای آرایش خود انتخاب کنید .

– افرادی که دارای پوستی روشن هستند اما موهایشان دارای رنگی تیره است :

اگر شما دارای پوستی روشن هستید و رنگ چشمانتان قهو ه ای یا مشکی است و رنگ موهایتان نیز مشکی و یا تیره است ، در این گروه قرار می گیرید .

رنگ های را که می توانید انتخاب کنید : رنگ آبی و تمام ترکیبات آن مانند : آبی لجنی ، آبی آسمانی و … ، قرمز روشن و یا کم رنگ ، سبز تیره ، و مشکی . حال به رنگ های می پردازیم که شما بهتر است آنها را نپوشید ، زیرا از زیبایی شما کم می کند ، رنگ قهوه ای تیره و یا سفید خیلی براق .

و برای آرایشتان باید از رنگ های گرم استفاده کنید مانند قهوه ای ، و …. .

اکنون به پوست های می پردازیم که تیره هستند اما رنگ موهایشان روشن است :اگر شما پوستی تیره و یا مات دارید ، و رنگ چشمانتان آبی و یا سبز می باشد ، و هم چنین رنگ موهایتان روشن است مانند : بلوند و یا … یاشد در این صورت رنگ هایی را که برای شما توصیه می کنیم به ترتیب زیر می باشد : رنگ سبز ، ترکیبات رنگ قهوه ای ، نارنجی ، و یا قرمز هستند .

و همین طور رنگ های که به شما توصیه می کنیم که آنها را نپوشید به ترتیب زیر هستند : رنگ مشکی بجز لباس های که تنها وفقط چند لکه ی مشکی دارند و یا یک عکس کوچک به رنگ مشکی دارند

و در غیر این صورت و اکر تمام لباس به رنگ مشکی باشد ، از جذابیت شما کم می کند ، آبی های تیره و رنگ سفید روشن .

و این افراد برای آرایش کردن پوستشان بهتر است از رنگ های طلایی و یا قهوه ای استفاده کنند و اگر تمایل دارید که از جواهرات زرد خود نیز استفاده کنید ، متذکر می شویم که از رنگ های زرد و آرایش مایل به زرد نیز می توانید استفاده کنید .

– افرادی که دارای پوستی تیره و مات و یا هم چنین دارای موهای و چشمانی تیره هستند :

شما دارای پوستی تیره هستید و رنگ چشمانتان قهو ه ای و یا مشکی باشد ، و رنگ موهایتان نیز به همین ترتیب باشد ، می توانید از رنگ های گفته شده در زیر استفاده نمایید تا جذابیت شما افزایش یابد : رنگ نارنجی ، قهوه ای ، قرمز ، و رنگ مشکی را می توانید بپوشید و هم چنین باید از این رنگ ها ی بژ و ترکیبات زرد ، اجتناب کنید ، زیرا یا زیبایی شما را کاهش می دهند و یا جذابیتتان .

منبع:رسانه خبری تحلیلی ایران

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.