خانه و دکوراسیونمتفرقه

چگونه اتاق نوزاد دختر را تزیین کنید

baby-girls-bedroom-decorating-ideas-6

 

انتخاب رنگ زرد آفتابي براي دكوراسيون اين اتاق نوزاد، آن را براي پسرها و دخترها و همچنين يك رده سني وسيع، مناسب ساخته است. وجود تخت سفيد رنگ، اتاق را به فضايي مدرن تبديل كرده و همچنين استفاده از آويزها و طبقه‌های كودكانه، فضا را خصوصي و شخصي كرده است.

استفاده از يك رنگ قوي و تند براي ديوارهاي اين اتاق، فضايي مناسب براي دوره نخستين رشد نوزاد به ‌وجود آورده است. صورتي تند و گرم، فضايي غني و تا حد زيادي دخترانه به ‌وجود آورده است. جزئيات، نوع دكوراسيون تخت و اكسسوري استفاده شده در اين اتاق به گونه‌ای است كه اين رنگ را در مركز توجه نگه داشته است.

استفاده از مقداري رنگ‌هاي مختلف كنار هم در قالب طرح‌هاي مختلف، مانند آنچه در تصوير مي‌بينيد، در اتاقي با ديوارهاي ساده و رنگ شده با رنگي محرك، مي‌تواند محيطي طبيعي و نقطه كانوني قدرتمندي را در فضا ايجاد كند.

يك تركيب موفقيت‌آميز رنگ‌هاي تند و قدرتمند، با طرح‌هاي گرافيكي قوي، مي‌تواند اتاقی دوست‌داشتني و ايده‌آل با جلوه‌اي مدرن و باطراوت خلق كند. استفاده از وسايل و مبلمان كلاسيك و سفيد، رنگ‌آميزي ساده و ملايم براي دكوراسيون تخت‌خواب و كف‌پوش خنثي، باعث مي شود اين دكوراسيون نامطلوب جلوه نكند و همواره جالب و خوشايند باشد.

استفاده از رنگ صورتي‌ ملايم براي ملحفه‌ها و دكوراسيون اين تخت‌خواب نوزاد، تندي و گرمي رنگ نارنجي ديوارها را تعديل كرده است و نوزاد را براي خوابيدن آرام مي‌سازد. طرح خال‌خال‌هاي پولكي در كنار طرح راه‌راه، جلوه‌اي جالب براي دكوراسيون اين تخت‌خواب ايجاد كرده و اين طرح‌ها با رنگي ملايم و صورتي، فضا را دخترانه كرده است.

طرح‌هاي گرافيكي مدرن در كنار طرح كلاسيك پولكي، به همراه رنگ‌هاي تند و قوي شرايط مورد پسند و دوست‌دار نوزاد را ساخته است.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.