اصول پوشيدن لباس

براساس فرم بدن چه لباسی بپوشیم؟

 

بعضی از ما با داشتن باسن بزرگ و کمر باریک در خرید شلوار مشکل داریم.بعضی وقتا ممکنه آستین خیلی کوتاه  یا خیلی بلند باشه ٫..  تولید کنندگان سعی در تولید لباس درسایز استاندارد دارند و این خیلی میتونه به شما کمک کند اگر شکل بدن خود را درک کنید !
ما معمولا از تفکرهای سنتی خودمون برای تشخیص فرم بدن کمک میگیریم  مثل تشخیص بر اساس اشکال اندام …های گلابی شکل ٫ ساعت شنی یا سیب
اما انتخاب لباس مناسب و سایز شما پیچیده تر از این موارد است ما در اینجا شما را با هفت فرم شکل بدن آشنا میکنیم تا برای انتخاب لباس به شما کمک کند.

1-ستون

اگر شما خیلی قد بلند هستید آدم خوش شانسی هستید ٫ خوش شانس هستید چون دیگه مشکلی با آستین یا قد شلوار ندارید.
شما به لباس ها جلوه خوبی میدهید٫ لباس و شلوار هایی با رنگ متضاد بهترین راه برای نشان دادن زیبایی و بلندی قد شماست.

2-زنگوله

اگر شما به طور طبیعی یا با نزدیک شدن به سن میانسالی دارای کمر پهن و و باسن بزرگ شده اید فرم بدن شما زنگوله است.
با یک تعادل در پوشش میتونید این مشکل را حل کنید ٫ لباس های دارای شونه های پهن و یا کت بلند میتونه بهترین گزینه باشد.

 

3- ویولون

اگراندازه بالا تنه و پایین تنه بدن شما پهن و باهم به یک اندازه است به این نوع فرم بدن ویلونی میگویند لباس یقه7 باز است و بهترین گزینه برای کوچک نشان دادن سینه هاست٫ همیشه از کفش هایی استفاده کنید که تا مچ پا پوشیده است.

4-جام

بدن های جامی شکل به صورت شونه های پهن و به تدیج کاهش تدریجی و باریک شدن است ٫ بهتری قسمت اینگونه افراد شاید پاها باشد٫ پوشیدن شلوار یا دامن های صاف و بلند ٫ لباس های یقه هفت باز و لباس های با یقه های شل و افتاده زیبایی شما را دوچندان میکند.

5-اب نبات چوبی

به اندام هایی با سینه های بزرگ و پاهای نسبتا چاق میگویند اگر از این دسته هستید شما مانند میلیون ها زن دیگر هستید. بوت و شلوارک و لباس های با کمرهای طرح دار  باعث میشه توجه از بزرگی سینه ها دور کند.

6-شیپوری یا قیفی
به شونه های پهن ٫ سینه های کوچک ٫کمر باریک٫ باسن کوچک و پاهای بلند و باریک میگویند.که این فرم از بدن بسیاری از مانکن ها و مدل هاست به دلیل منحنی های زیبا همه لباس ها در این شکل بدن بیشتر نمایان میشود

 

7-گلدانی

اگر دارای منحنی گلدانی هستید٫ کمر بلند٫ سینه و قفسه سینه متناسب٫ ران و پاهای متناسب… نمونه ای از یک اندام متناسب و زیباست . کت های دکمه دار و لباس های یقه دار مناسب شماست.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.