درمان و مراقبت از پوست

جوان شدن و زیبایی واقعی صورت و بدن با امبدینگ

Autumn-Beautyدرمان های مختلف زیبایی صورت با طب چینی و روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی: هرنوع لک، جوش و جای مانده ی جوش روی صورت، سیاهی دور چشم، افتادگی پوست و پلک چشم، چروک های پوستی عمیق و ظریف، منافذ باز پوست و آکنه را می توان درمان کرد. همه ی موارد اشاره شده در بالا نشان دهنده ی ضعف در یک یا چند ارگان بدن می باشد و یا نقص در یک یا چند مسیر حرکت انرژی بدن، که با روش امبدینگ در طب سوزنی این موارد را با اصلاح نقص ها و مشکلات مربوط به ارگان ها و کانال های انرژی بدن که به صورت موضعی مخصوصا” برای صورت انجام می شود بر طرف می کنند.

با اصلاح درون بدن با روش امبدینگ درطب سوزنی و طب چینی، دیگر مشکلات زیبایی در صورت شما وجود نخواهد داشت، به آسانی و بدون استفاده از دستگاهی خاص یا کرم های پوستی و دردسرهای دیگر توسط سیستم بدن خودتان می توانید صورتی زیبا و ماندگارترداشته باشید. بر اساس مقاله منتشر شده در یکی از ژورنال های معتبر آمریکا در سال ۱۹۹۶، از بین ۳۰۰ نفر داوطلب استفاده از طب سوزنی برای جوان سازی پوست، نزدیک به 90 درصد از نتیجه درمان راضی بودند.

با روش زیبایی طب چینی، چند سال صورت ما تغییر می کند و زمان ماندگاری چقدر است؟ با روش زیبایی صورت با طب سوزنی و همچنین امبدینگ می توان لیفتینگ صورت انجام داد که حدودا” 10 تا 15 سال درمانجو را جوان تر می کند و سحر و معجزه ای هم در کار نیست. ماندگاری روش طب سوزنی زیبایی برخلاف بعضی از روش های متداول موجود درجامعه پزشکی، بین 1.5 تا 3 سال می باشد. عارضه ای در طب چینی زیبایی و طب سوزنی وجود ندارد و داروی خاصی نیز توصیه نمی شود.

نحوه انجام روش زیبایی صورت با طب چینی: معمولا” برای زیبا شدن صورت در درمان هایی که در این گزارش اشاره می شود، ابتدا بایستی از روش امبدینگ یا کت گوت که به صورت کاشتن مقداری نخ جراحی معمولی قابل جذب به کمک سوزن مخصوصی در نقاط طب سوزنی بدن است استفاده شود، البته یک یا دو مرتبه و برای اصلاح بیماری ها و مشکلات درونی بدن که همان گیرها و ضعف های مسیر انرژی یا ارگانهای بدن است انجام می شود.

نخ مخصوص در روش امبدینگ در نقاط تشخیص داده شده توسط پزشک مربوطه در بدن کاشت می شود و بعد از انجام این کاشت درمانجو بایستی هفته ای یک بار به مدت 5 جلسه که یک دوره محسوب می شود مراجعه نماید. در این فاصله ی زمانی همان طور که در مورد روش کت گوت یا امبدینگ توضیح داده شد، نخ های کاشته شده درنقاط مورد نظر از بدن، اثرات تحریک کننده ای انجام می دهند که بر خلاف طب سوزنی سنتی فرد بعد از اتمام جلسه تا مدتی این اثرات را با خود به دنبال دارد. در روش زیبایی صورت با طب چینی که روی فرد درمانجو انجام می شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.