غذاهاي رژیمی

دستور پخت 3 غذای رژیمی اگرهدفتان وزن کم کردن است

رژیم غذایی پراز پروتئین اگر هدفتان وزن کم کردن است

در ابتدا ، رژیم غذایی پر پروتئین چیست ؟ یک رژیم غذایی با پروتئین بالاست اگر می خواهید وزن کم کنید و ساختار عضلانی خود را نگه دارید باید از غذاهای حاوی پروتئین بالا استفاده کنید .

این رژیم را اغلب مربی های بدنسازی و متخصصان تغذیه توصیه می کنند برای ساخت عضله و از دست دادن چربی است. در ادامه با این برنامه مفید رژیمی آشنا شوید و کاهش وزن چشمگیر را در خود ببینید.

پنکیک موز

– 1 فنجان بلغور جوی دوسر
– 7 عدد سفیده تخم مرغ
– 2 قاشق بزرگ وانیل یا زنجبیل و …..
– 1 قاشق غذاخوری عصاره وانیل
– 1 قاشق غذاخوری دارچین
– 1 موز
1 – قاشق غذاخوری بکینگ پودر
همه مواد بالا را باهم مخلوط کنید و درجه حرارت را روی متوسط بگذارید تا کاملا بپزد این پنکیک مخصوص دو نفر می باشد. می توانید از شربت میوه ها در داخل آن استفاده کنید و به مواد اضافه کنید . زمانی که روی پنکیک طلایی شد آن را از روی حرارت بردارید.

burrito
– 3عدد سفیده تخم مرغ
– سینه مرغ خرد شده
– مقداری لوبیا سبز
– کاهو
– گشنیز برای چاشنی
در تابه نچسب سفیده های تخم مرغ را بریزید تا کاملا گرد شوند و به حالت ماهی تابه را به خود بگیرد سپس بقیه مواد را به آن اضافه کنید . و مقداری اسپری روغن را روی مواد بزنید و یا اگر اسپری ندارید از قلم حاوی روغن استفاده کنید بعد از آنکه کمی سرخ شد آن را میل کنید به همین آسانی.

کلوچه سیب دارچینی
– 1 سیب خرد شده
– 10 سفیده تخم مرغ
– مقداری پنیر محلی
– 2 قاشق پودر وانیل
– 2 قاشق غذاخوری دارچین
– 1 قاشق چایخوری بکینگ پودر ( اختیاری)
همه مواد را باهم مخلوط کنید ، و به مدت 40 دقیقه در دمای 200 درجه سانتی گراد قرار دهید و بعد بگذارید کاملا سرد شود.نوش جان.

تهیه و ترجمه اختصاصی :مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن