خانه > آشپزخونه من > شيريني پزي > دسر > طرز تهیه بستنی انبه – رژیمی

طرز تهیه بستنی انبه – رژیمی



  • ۲ عدد انبه
    یك كیلو ماست كم چربی
    نصف پیمانه آب پرتقال

برای سس انبه

  • ۲عدد انبه
  • ۲قاشق سوپخوری آبلیموی تازه

انبه ها را پوست بگیرید و از هسته جدا كرده خرد كنید. آن را در یك دستگاه غذاساز بریزید و آب پرتقال و ماست را اضافه كرده، دستگاه را روشن كنید تا خوب مخلوط شوند.
این مخلوط را در یك قالب بریزید و در فریزر قرار دهید. پس از آنكه دور ظرف كریستال های یخ پدیدار شد ظرف را از فریزر خارج كنید و بستنی را خوب هم بزنید. این كار موجب می شود بستنی حالت یخی نداشته باشد. دوباره قالب بستنی را در فریزر قرار دهید تا كاملا بسته و سفت شود. حدود نیم ساعت یا یك ربع ساعت قبل از سرو كردن بستنی را در یخچال بگذارید تا كمی نرم شود. آن را با سس انبه سرو كنید.
برای تهیه سس:انبه ها را پوست بگیرید و از هسته جدا كرده خرد كنید. انبه را در یك دستگاه غذاساز یا مخلوط كن بریزید و آب لیموی تازه را اضافه كرده دستگاه را روشن كنید تا انبه را كاملا خرد و به صورت سسی یك دست درآورد. سس را در یخچال بگذارید تا سرو شود.
بستنی را در ظروف گود كوچك ریخته سس انبه را روی آن بریزید و با چند خلال پوست لیموترش تزئین كنید.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]




همچنین ببینید

طرز پخت نان صبحانه با سیب و دارچین

+- اینکه حالا شما رژیم گرفته‌اید، به این معنی نیست که دیگر هیچ نان و …

پاسخ دهید

Powered by WP Robot