غذاهاي رژیمی

طرز تهیه چیپس سیب رژیمی

این چیپس خوشمزه و سالم بدون روغن و نمک بهترین اسنک بین وعده های غذایی است

سیبها را بصورت حلقه های نازک ببرید و در یک ظرف آب و یخ وکمی آب لیمو بگذارید بمدت ۱۰ دقیقه بماند

سپس آب آنرا خالی کرده و سیبها را روی کاغذ پارچمنت یا ورقه های مخصوص فر که از سیلیکون درست شده است و احتیاج به چرب کردن ندارد و نچسب است بچینید و درون فر که از قبل با۲۰۰ درجه فارنهایت گرم کرده اید بمدت یکساعت و نیم بگذارید بماند
بعد از فر دراورده و میل بفرمایید .

بانوان

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن