آموزش و نکات آرایشمعرفی محصولات آرایشی و بهداشتی

نکات مفید برای مراقبت و برداشتن ناخن مصنوعی در خانه

نکات مفید برای مراقبت و برداشتن ناخن مصنوعی در خانه

ناخن نه تنها نمادی از زیبایی در شماست است بلکه بیانگرسلامت عمومی شما نیز است. هنگامی که ناخن شما ریش ریش یا شکننده میشود این نشاندهنده ضعف در رژیم غذایی شماست.
ناخن های اکلریک که ما با نام ناخن مصنوعی آنها را میشناسیم ایده ال برای کسانی ست که اشتیاق به ناخن های بلند و زرق و برق دار دارند.
ناخن های مصنوعی زیبا و طبیعی به نظر میرسند و هم چنین شما میتوانید به راحتی آن را طراحی کنید .
تا همین اواخر که مجبور بودید برای برداشتن یا گذاشتن ناخن مصنوعی به سالن های زیبایی بروید٫ اما در حال حاضر با دسترس بودن بسته های ناخن مصنوعی و محصولات متنوع دیگر برای برداشتن این ناخن ها این کار را برای شما در خانه و بدون صرف هزینه آسان کرده.
در ادامه مطلب شما را با نکات مهم و دستور عمل های اساسی برای برداشتن و مراقبت از ناخن مصنوعی در خانه آشنا میکنیم .شما با استفاده از این روش ها میتونید به راحتی از ناخن مصنوعی استفاده کنید و یا به راحتی آن را از روی ناخن بردارید.

نکات مفید برای مراقبت و نگهداری  ناخن های مصنوعی بر روی دستان شما

در ابتدا دستان خود را با صابون های ضد باکتری بشورید باکتری ها باعث خراب شدن ناخن مصنوعی و همچنین آسیب های طولانی مدت به ناخن میشوند.
ناخن های مصنوعی را همیشه خشک نگه دارید زیرا رطوبت باعث ایجاد باکتری و قارچ میشود.اما چطور ؟ پس از بیرون اومدن از استخر یا حمام با حوله حتما آنها را خشک کنید.
هنگام انجام کارهای خانه حتما از دستکش های لاستیکی استفاده کنید حتی هنگام شستن ظرف ها٫ دستکش های لاستیکی از برگشتن ناخن و شکستن آن جلوگیری میکند.پس مطمئن باشید که پوشیدن آنها با همه سختی هاش ارزش داره.
قبل از خواب با کمک ابر ناخن های خود را با الکل تمیز کنید.
هرگاه ناخنتان شکست حتما به سالن زیبایی رفته و آن را ترمیم کنید چون شکستگی و یا شکاف باعث نفوظ آب بین دو ناخن و ایجاد قارچ میشود.

برداشتن ناخن مصنوعی یا ناخن اکلریک

بهترین زمان برای برداشتن این ناخن ها و جلوگیری از عفونت قارچی 1 یا 2 هفته و یا زمانی است که کناره های ناخن و لبه های ناخن برگشته باشد.
از روش های زیر برای برداشتن آنها در خانه استفاده کنید

وسایل مورد نیاز برای برداشتن ناخن
-آستون
-ناخن گیر
-وازلین یا روغن مخصوص ناخن

روش

روی یک صندلی راحت بنشینید و دستان خود را بر روی روزنامه بگذارید وسایل اضافی را از اطراف دست بردارید.
حالا با کمک ناخنگیر اطراف ناخن را مرتب کنید پس از انجام  آن با کمک وازلین و یا روغن مخصوص پوست اطراف ناخن را چرب کنید.سپس آستون را در ظرف شیشه ای ریخته و برای مدت 15 دقیقه ناخن های خود را در آن قرار دهید.
به آرامی انگشت خود را درآورید و با ملایمت ناخن مصنوعی را بردارید توجه کنید که اگر هنوز کاملا از هم جدا نشده بودن دوباره به مدت 10 دقیقه ناخن ها را در استون نگه دارید.
پس از آنکه به طور کامل آنها را برداشتید دستان خود را بشویید و چسب های باقیمانده را به دقت بردارید و پس از آن با کرم مرطوب کننده دستان خود را ماساژ دهید.

اختصاصی be3t.com

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.