آموزش و نکات آرایشدرمان و مراقبت از مو

چگونه آدامس را از موی سر جدا کنیم ؟

چگونه آدامس را از موی سر جدا کنیم ؟
بیشتر مردم به آدامس جویدن عادت دارند و همچنین کودکان علاقه زیادی به جویدن آدامس دارند حتما براتون اتفاق افتاده که به موهاتون اتفاقی آدامس چسبیده باشد مخصوصا بچه ها.
رایج ترین روش برای رهایی از این مشکل قیچی کردن مو است، و یا استفاده از محصولات موجود در باز که این کار را برای شما آسان می کند. اما به جای آنها می توانید با چند روش راحت آدامس را از مو جدا کنید.
دفعه بعدی اگر با این مشکل مواجه شدید به راحتی و بدون صدمه زدن مو می توانید ادامس را جدا کنید.
این روش بسیار آسان و بدون صرف هزینه است با ما همراه باشید.

 

استفاده از سرکه
سرکه سفید بسیار موثر در برداشتن آدامس است. سرکه را به دمای ولرم برسانید، و به آرامی به اطراف آدامس و روی مو ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه خواهید دید که به راحتی آدامس حل میشود و از مو جدا می شود. پس از برداشتن آدامس موی خود را با شامپو ملایم برای از بین بردن بوی سرکه  شستشو دهید .
نکته :از سرکه داغ استفاده نکنید چون باعث اسیب به مو میشود. و فقط سرکه ولرم باشد.

 

 

 

 

 

 

 

استفاده از یخ
با کمک یخ می توانید آدامس را مو جدا کنید.این یکی از منحصربه فردترین روش ها برای برداشتن آدامس است. یخ را بر روی آدامس ماساژ دهید تا سفت شود. تکه های یخ را درون نایلون بگذارید و برروی آدامس نگه دارید. زمانی که مطمئن شدید آدامس منجمد شده به آرامی از مو جدا کنید . تمامی مراحل کار ممکن است 20 دقیقه طول بکشد. بیشتر از این روش برای برداشتن آدامس از روی لباس استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

استفاده از کره بادام زمینی
یکی از ساده ترین روش ها استفاده از کره بادام زمینی است. به مدت 2 یا 3 دقیق بر لا به لایه مو کره را ماساژ دهید . بعد از جدا شدن آدامس موی خود را با شامپو بشورید.

 

 

 

 

 

 

استفاده از سس مایونز
سس مایونز هم روش دیگری است برای پاک کردن آدامس. با 2 مزیت هم خاصیت پاک کردن آدامس را دارد و هم برای مو مفید است. روش استفاده مانند روش قبلی است 1 قاشق غذاخوری مایونز را به قسمت مورد نظر بزنید. و کمک رشته های مو از هم جدا می شوند. پس از آنکه به نتیجه رسیدید موی خود را با شامپو بشورید.

از دیگر روش های موثر :
استفاده از لوسیون دست و روغن های ویتامین مخصوص لب، و روغن سرخ کردنی است.

تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اينترنتي زندگي

برچسب

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.