آموزش و نکات آرایش

آرایش بهاری داشته باشید

يك سبك رمانتيك و افسانه‌اي براي افرادي در موقعيتهاي خاص كه مي‌خواهند بهترين باشند، راز آن در يك آرايش زيبا و سحر آميز و نه يك آرايش سنگين و زننده است. مقدار كمي از كرم پودر ملايم، را بر روي صورت، به آرامي ماساژ مي‌دهيم. سپس رژگونه را مي‌زنيم. بدين صورت پوست كاملا طبيعي و شاداب به نظر مي‌آيد. در حالي كه چشمها را با رنگهاي ملايم و روشن كار مي‌كنيم. رژلب هاي عنابي، لبها را برجسته تر نشان مي‌دهد.

نكات كاربردي :
* مراقب باشيد براي زدن مقدار زيادي ريمل وسوسه نشويد، اين ممكن است باعث شود چشمهايتان بسيار تيره و غير عادي به نظر آيد و مناسب اين مدل رمانتيك باشد.
* بهتر است از لاك سبز براي ناخن‌ها استفاده كنيد تا بيشتر جلوه كند.
* انتخاب زيور آلات مناسب، بسيار مهم مي‌باشد تا جايي كه ممكن است از استفاده كردن زيور آلات اضافي پرهيز كنيد، اگر كه مي‌خواهيد با شاهزاده افسانه‌اي روياها همراه شويد، گلهاي تازه سبز را در لابه لاي موهاي بافته شده كار كنيد.
* براي دستيابي به اين مدل مو، موها را فر دهيد سپس آنها را سشوار كنيد و به آرامي رها كنيد. سپس ميتوانيد موها را بالا مدل نيمه جمع درست كنيد و مقداري از موهاي فر داده شده را آويزان‌كنيد.

آرايش گام به گام صورت
1- به ترتيب مرطوب كننده و پن كيك را به طور يكنواخت روي صورت و گردن زده و پخش كنيد.
2- ابروها را فرم داده و جاهاي خالي داخل ابرو را توسط سايه چشم قهوه‌اي پر كنيد.
3- پلك را توسط سايه سبز روشن بپوشانيد از يك سايه زغال سنگي در راستاي حدقه چشم استفاده كنيد و تا زير ابرو ادامه دهيد، سايه سبز تيره را از مركز پلك به سمت گوشه خارجي بزنيد، همينطور از همين رنگ سايه براي خط دادن به مژه بالايي و پاييني استفاده كنيد.
4- اگر داراي مژگاني صاف هستيد، آنها را حالت دهيد مژگان را با ريمل مشكي بپوشانيد، اما مواظب باشيد كه مقدار زيادي ريمل نزنيد.
5- خط گونه را توسط رژ گونه نارنجي تيره، به طور يكنواخت بپوشانيد.
6- لب‌ها را توسط خط لب قرمز مايل به قهوه‌اي بكشيد و رژلب متناسب با آن را بر روي لب بماليد و در آخر با زدن برق لب متناسب، جلوه لب را دو چندان مي‌كنيم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.