آموزش و نکات آرایش

چه رژ لبی مناسب شماست ؟

رنگهاي لب
رنگهاي مختلف لب ميتوانند قيافه را بسيار سريع‌ تغيير دهند، قرمز آتشين، افسوني سحر‌آميز، صورتي و كرم زيبايي طبيعي و نارنجي پررنگ براي خلق آرايش سبك و مختص روز مي‌باشد.
سعي كنيد خودتان را محدود به اين نكنيد كه هميشه از يك رنگ آرايش استفاده كنيد.
در عوض انتخابهاي متعددي داشته باشيد و هر كدام از آنها را با رنگهاي مختلف لباس و با توجه به موقعيتهاي مختلف هماهنگ كنيد همچنين به دنبال رنگ و رژلب هايي باشيد كه لبهايتان را مرطوب و محافظت نمايد و اطمينان حاصل كنيد كه با رژگونه‌تان متناسب است.
مداد لب
براي كشيدن خط خارجي لب و باعث مي‌شود كه رژ لب از لب بيرون نزند لبي را براي مداد انتخاب كنيد كه بيشتر از يك در جه از رژلب تيره تر نباشد.
رنگ هاي لب براق
اين سايه رنگهاي پر تلالو توجه را معطوف به لب مي‌كند و باعث ميشود كه لبها برجسته‌تر و پرتر به نظر آيند با پارچه‌هاي براق متناسب است در ضمن از چرتكه لب براي زدن آنها استفاده كنيد.
رژ لب‌هاي مات و نيمه مات
براي ايجاد جلوه‌اي طبيعي و گرم از رنگ لب‌هاي مات و نيمه مات استفاده كنيد اين رنگ ها باعث مي‌شود كه لب‌ها ظريف تر به نظر آيد.رژ لبهاي براق
رژلبها را ميتوان با چرتكه زد و يا به همان فرم رژ لب به كار برد.
براي افزايش برق و جلاي لب رنگهاي پرتلالو مثل صورتي براق، بنفش پر رنگ و يا كاكائويي را امتحان‌‌كنيد.
رژلب هاي مات و ن ميه مات
رژلب هاي مات جلوه‌اي عميق و گرم مي‌بخشند كه با آرايش غروب متناسب است در حالي كه رنگهاي نيمه مات چهره‌اي لطيف خلق مي‌كند كه با آرايش هاي روز متناسب است رنگها از قرمز سنتي تا شرابي تيره متغير است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.