آموزش و نکات آرایشتوصیه های پزشکی

آشنایی با روش های معمول سفید کردن دندانها


دندان ها مهم ترین بخش از دهان است که به شما در جویدن موادغذایی کمک میکند . زمانی که دندان های خود را تمیز نمی کنید باعث ایجاد جرم و نابودی دندان می شود.
مسواک نزدن باعث می ششود که شما کمکم رنگ سفید دندان را از دست بدهید و به مرور رنگ دندان تغییر  و زرد زنگ میشود که تاثیر بدی در لبخند شما می گذارد!
افرادی که دچار این مشکل هستند همیشه احساس خجالت در بین مردم و هنگام صحبت کردن می کنند.
شما با انجام چند روش دوباره می توانید این زیبایی دندان را به دست آورید. در گذشته شما مجبور بودید تنها توسط پزشک دندان های خود را سفید کنید اما امروزه برای داشتن یک لبخند زیبایی هالیوودی دیگر نیازی به دندان پزشک نیست . بیشتر مردم فکر میکردند برای بدست آوردن دندان سفید و رفتن پیش دندان پزشک با درد روبرو هستند اما روش های مختلفی وجود دارد که هیچ دردی را احساس نمیکنید. یا دلیل دیگری که باعث می شود مردم از این کار جلوگیری کنند هزینه های زیاد احتمالی است، با کمی جستجو در داروخانه ها محصولاتی وجود دارد که با هزینه کتر نتیجه خوبی را بدست می آورید.
امروزه زردی دندان مشکل اکثر افراد است، با کمک برخی محصولات می توانید لکه های زرد روی دندان را به حالت قبل برگردانید. بلیچ کردن دندان برروی عاج و مینای دندان تاثیر می گذارد و باعث سفیدی دندان می شود. محصولات زیادی وجود دارد اما انتخابش بر عهده شماست که ببینید کدام مناسب شماست.

سفید کردن دندان با کمک لیزر
در میان روش های مختلف برای سفید کردن دندان روش لیزر و ژل موثرترین روش شناخته شده است. ژل باعث پوشش دندان های زرد و قهوه ای میشود و سپس باعث سفید شدن مینای دندان می شود. در روند این عمل بسته به هرفرد متفاوت است. بهترین مزیت این روش دستیابی قطعی به لبخندی زیبا و درخشان است و تنها نقطه ضعف این روش هزینه بالایی است که برای آن باید پداخت کنید .

روش های دیگر برای رسیدن به دندانی سفید
لاک دندان و رنگ کردن دندان یکی از ساده ترین روش ها ست ولی در ذهن بعضی مردم سخت به نظر می رسد.اگر با دقت روی بسته آن را بخوانید می بینید که استفاده از آن اصلا سخت نیست. پس از آنکه دستورالعمل آن را خواندید باید به زدن آن در زمان مشخص دقت کنید.

خمیر دندان های سفید کننده روشی دیگری است که در سفید کردن دندان موثر است، این خمیردندان ها فقط مخصوص این کار است و شما به مرور زمان  به نتیجه مورد نظر خواهید رسید. من به شما خمیر دندان کرست 3d white را پیشنهاد می کنم .
دلایل مبهم برای داشتن دندان های بد
اغلب افراد دارا دندان های بدی هستند و هیچگاه سعی نمی کنند به دنبال دلیل آن باشند. اساس وقتی عادت غذایی بد داشته یاشید و شروع به سیگار کشیدن کنید کم کم دندان های زرد پیدا می کنید.
با کمک دندان پزشک می توانید محصولی مناسب برای سفیدکردن دندان پیدا کنید . کسانی سیگار میکشند بهترین روش برای جلوگیری از جرم و تغییر رنگ دندان استفاده از خمیر دندان مخصوص سیگاری ها است که این خمیردندان مخصوص جرم های ناشی از سیگار را که به سختی با خمیر دندانهای دیگر پاک میشود از بین می برد.
از دیگر دلایل زردی دندان نوشیدن زیادی از قهوه و استفاده از تنباکو است. حدود 2 ماه طول می کشد که شما با استفاده از این سفید کننده ها به نتیجه مورد نظر برسید.

 

 

 


به یاد داشته باشید که لکه های دندان 2 نوع هستند سطحی و عمقی. نوع اول سطحی هستند که به راحتی با کمک خمیردندان پاک می شوند و به دلیل نوشیدنی ها یا غذاها بوجود امده اند.
می توانید با کمک مخلوطی از آب توت فرنگی و آب لیمو و جوش شیرین دندان های خود را سفید کنید.

تهیه و ترجمه اختصاصی : Be3t.ir

مقالات مرتبط

2 دیدگاه

  1. 1- مصرف ميوه جات مانند توت فرنگي و سيب
    2- مصرف سبزيجات خام مانند کرفس و بروکلي
    3-شستن دندانها با جوش شيرين

    1. با تشکر از صدیقه عزیز ، نکات مهمی بود مخصوصا سیب و جوش شیرین نتیجه خوبی همیشه می دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.