آموزش و نکات آرایش

انتخاب سایه متناسب با رنگ چشم شما

سايه هايي كه به رنگ تيره هستند چشم را كوچكتر و سايه هايي كه روشن هستند چشم را درشتر نشان مي دهند.
وقتي با توجه به تركيبات صورت ، رنگ و نوع پوست ، رنگ آميزي چشمان ، از مواد آرايشي درست بهره بريم ، جذابيت را براي خود به ارمغان آورده ايم…

كساني كه داراي :

1- چشماني به رنگ آبي هستند براي جذابيت بيشتر چشم از سايه هايي به رنگ : خاكستري ، خاكستري آبي، قهوه اي ، شتري استفاده نمايند.

2- كساني كه چشماني به رنگ قهوه اي يا مشكي دارند مي توانند از سايه هايي به رنگ : خاكستري سير ، روشن ، قهوه اي سير ، روشن ، آبي استفاده نمايند.

3- كساني كه چشماني به رنگ سبز دارند مي توانند از سايه هايي به رنگ :صورتي روشن ، سبز خيلي روشن ، قهوه اي روشن استفاده نمايند.

سايه هايي كه به رنگ تيره هستند چشم را كوچكتر و سايه هايي كه روشن هستند چشم را درشتر نشان مي دهند. به هنگام سايه زدن بايد به اين نكته توجه داشت كه معمولا از سه رنگي كه با هم همخواني دارند استفاده شود : ابتدا كل پلك را يعني از گوشه داخلي چشم تا گوشه خارجي از روشنترين سايه ، اواسط پلك رنگ متوسط و گوشه خارجی چشم را از تيره ترين رنگ استفاده مي كنند تا عمق چشم بيشتر به نظر آيد. رنگ ها بايد خوب در هم تركيب شوند ونبايد مرز بين آنها چشمگير باشد. به هنگام آرايش بايد از نور خوب بهره برد ، براي سايه زدن برس را محكم گرفته و با دست ديگر كمي چشم را بكشيد سر را به عقب خم كنيد تا به وضوح تناسب رنگ را بتوانيد بر روي پلك ايجاد نماييد
 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.