آموزش و نکات آرایش

مژه‌هايي بلند و جذاب داشته باشید

راه حل ساده براي داشتن مژه‌هايي بلند و جذاب

در نظر زنان هيچ چيز زيباتر از چشماني با مژه‌هايي پرپشت و فرخورده به سمت بالا نيست اما در صورتي که مژه‌هاي شما نازک، صاف يا کم‌پشت است، اعتماد به نفس خودتان را از دست ندهيد. قرار است روش‌هاي موثر در عين حال درست را براي زيباترشدن چشمان‌تان به شما معرفي کنيم…

بهترين روش براي اصلاح شکل مژه‌ها استفاده از ريمل است. سعي کنيد ريمل را از شرکت‌هايي تهيه کنيد که اصول بهداشت و سلامت را در ساخت لوازم آرايش خود رعايت مي‌کنند چون ريمل مايع است و تماس نزديکي با چشم شما دارد. پس از آنکه مارک ريمل خود را انتخاب کرديد بايد به هدف‌تان توجه کنيد. اگر مي‌خواهيد مژه‌هاي شما حالت خميدگي خود را بيشتر نشان دهند تنها کافي است ژل يا ريمل‌هاي حالت‌دهنده تهيه کنيد. اين ريمل‌ها حاوي مواد پلي‌مري و يک برس ايده‌آل نازک و گرد براي حالت دادن به مژه‌ها هستند.

اگر مي‌خواهيد مژه‌هايتان پرپشت‌تر به نظر برسد بايد از ريمل‌هاي حجم‌دهنده که حاوي ذرات ريزي شبيه به براده آهن هستند، استفاده کنيد و در صورتي که قد مژه‌هاي شما کوتاه است، ريمل بلندکننده بگيريد.

به رنگ ريمل هم دقت کنيد. ريمل مشکي براي تمام چشم‌ها مناسب نيست. گرچه در مهماني‌هاي شب ريمل و خط چشم مشکي زيبايي خاصي دارد ولي در طول روز براي داشتن آرايشي طبيعي، خط و ريمل قهوه‌اي تيره پيشنهاد مي‌شود.

بسياري از خانم‌ها علاقه دارند چشمان‌شان بازتر به نظر برسد. فرمژه تنها دستگاهي است که با فرکردن و حالت دادن به مژه‌ها اين امر را امکان‌پذير مي‌کند. براي آنکه بتوانيد به درستي از فرمژه استفاده کنيد، جلوي آينه بايستيد. پلک بالا را با دست‌تان باز کنيد و به سمت بالا بکشيد. مژه‌ها را داخل دستگاه ببريد و فشار دهيد. براي آنکه مژه‌ها بهتر حالت بگيرند، مي‌توانيد دو لايه ريمل بزنيد و تا هنوز ريمل خشک نشده از فرمژه استفاده کنيد. در صورتي که مژه‌هاي شما بسيار کوتاه باشد، فرمژه تاثيري نخواهد داشت. براي گرفتن نتيجه‌اي بهتر مي‌توانيد پيش از استفاده از فرمژه آن را با سشوار کمي گرم کنيد تا مانند اتو عمل کند

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.