آموزش و نکات آرایش

اکستنشن مژه چیست ؟

اکستنشن مژگان باعث خارق العاده شدن شما می‌شود . اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می‌سازند و در میان مژگان قرار می‌دهند . به هر یک از چشم‌های شما می‌توان مژگان مصنوعی چسباند اما به جای این که از مژگان مصنوعی استفاده کنید می‌توانید از مژگان اکستنشنی استفاده کنید. اکنون و در حال حاضر افراد زیادی به علت این که دارای موهای کمی هستند ، اکستنشن را انجام می‌دهند … اکستنشن به چه معناست ؟

اکستنشن بدین معنا می‌باشد که شما موهای اضاقی را که هم رنگ موهای خودتان باشد به موهای شما اضافه می‌کنند .حال اکستنشن‌هایی وحود دارد که دائمی می‌باشند ، بدین معنا که موهای اضافی را به ریشه ی موی شما می‌زنند و باعث می‌شود که موهای شما نسبت به سابق پرتر نشان داده شود .

اما اکستنشن دیگری نیز وجود دارد که موقت می‌باشد ، بدین معنا که برای مثال شما می‌خواهید به یک جشن عروسی بروید ، و از کمی موهایتان ناراحت هستید به همین دلیل موهایی را که هم رنگ موهای شما باشند را به موهایتان اضافه می‌کنید تا در آن شب خاص موهایتان پرتر به نظر برسند . و بعد از آن شب شما می‌توانید این موهایی را که اضافه کرده اید را بردارید .

همیشه اکستنشن مو را شنیده بودید اما اکنون اکستنشن مژگان نیز وجود دارد .

اما اکستنشن مژه به چه صورتی می‌باشد ؟؟

اکستنشن مژگان باعث خارق العاده شدن شما می‌شود . اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می‌سازند و در میان مژگان قرار می‌دهند . به هر یک از چشم‌های شما می‌توان مژگان مصنوعی چسباند اما به جای این که از مژگان مصنوعی استفاده کنید می‌توانید از مژگان اکستنشنی استفاده کنید زیرا مژه‌های مصنوعی که استفاده می‌شود با یک نگاه ساده کاملا قابل تشخیص می‌باشد اما هنگامی که شما اکستنشن مژه انجام می‌دهید ، به سادگی مشخص نمی شود و با مژگان خودتان تفاوت زیادی ندارد .

نتیجه ای که شما با اکستنشن مشاهده می‌کنید به مراتب خیلی بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی می‌باشد و همین طور مدت دوام اکستنشن پایدار تر است و مدت طولانی تر بر مژه گان شما بدون تغییر باقی می‌ماند .

اما نکته ای که در این جا وجود دارد بدین ترتیب می‌باشد ، شما اگر از اکستنشن مژه استفاده می‌کنید این استفاده نباید خیلی زیاد باشد زیرا اگر مدت زیاد و هم جنین چندین بار در ماه از این کار استفاده کنید باعث می‌شود که مژه گان شما به مرور ریزش پیدا کنند و شروع به ریزش نمایند ، و یا این که مژه گانتان حالت اولیه حود را نداشته باشند

این نکته برای افرادی است که در اکستنشن مژه زیاده روی می‌کنند بدین معنا که سه یا چهار با در ماه این کار را انجام دهند اما افرادی که تنها ماهی یک بار این کار را انجام می‌دهند ، خطری آنها را تایید نمی کند. توصیه می‌شود اکستنشن را برای مهمانی‌های مهمی که دعوت می‌شوید انجام دهید نه این که هر روز تنها به این دلیل که با این کار زیباییتان دو جندان می‌شود علاقه داشته باشید  انجام بدهید .

شما حتی اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از اکستنشن‌هایی به غیر از رنگ مشکی و از اکستنشن‌های براق و رنگی نیز استفاده کنید .

اکستنشن می‌تواند تنها در یک نقطه از مژگان شما باشد بدین معنا که شما می‌توانید قسمت انتهای یا فقط قسمت وسط مژگانتان را اکستنشن کنید که پر تر به نطر برسند . معمولا گفته می‌شود اگر بخواهید تنها بر روی یک قسمت از مژه گانتان اکستنشن انجام دهید بهتر است آن قسمت ، قسمت انتهایی مژگانتان باشد زیرا اگر قسمت انتهایی مژگان پرتر باشد بیشتر به نظر می‌رسد و چشمان شما را جذاب تر خواهد کرد .

همین طور برای ریمل زدن نیز این راه کار توصیه می‌شود ،یعنی این که بورس ریمل را به قسمت انتهایی مژگانتان بکشید . اکستنشن مژه به مراتب خیلی بهتر از مژه مصنوعی می‌باشد و خطر  ریزش کمتری مژه گان شما را تهدید می‌کند .

زیرا شما هنگامی که از مژه مصنوعی استفاده می‌کنید احساس سنگینی را بر روی چشمانتان احساس می‌کنید اما اکستنشن این حالت سنگینی را ندارد . البته آرایشگاهی که برای اکستنشن مراجعه می‌فرماید بسیار مهم است باید دقت باشید که این محل کاملا پاکیزه باشد و شخصی که می‌خواهد این کار را بر روی مژه گان شما انجام دهد فردی ماهر باشد .

توصیه می‌شود در ابتدا کمی از اکستنشن‌های را بر روی مژگان خود انجام دهید ، این توصیه به این دلیل گفته شد ،چون بسیاری از حانم‌ها به اکستنشن حساسیت نشان می‌دهند و مژگان شان دارای حساسیت می‌باشند . به همین دلیل توصیه می‌شود  بر روی  قسمت کمی از مژگانتان اکستنشن انجام دهید و به مدت یک یا دو ساعت صبر کنید اگر آلرژی یا حساسیتی را احساس نکردید آن گاه به کارتان ادامه دهید و در غیر این صورت شما دیگر نمی توانید از اکستنشن مژه استفاده کنید .   

برچسب

مقالات مرتبط

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.