سلامت جنسی

این ورزش بی میلی جنسی را در خانم ها درمان میکند!

 

درمان بی میلی خانمها و ضعف جنسی زنان با ورزشی ساده و مفید
یکی از راههای درمان بی میلی جنسی و سردمزاجی زنان انجام حرکات ورزشی است به خصوص ورزشی که بتواند بدون ایجاد مشکل و عوارض در فیزیک زنان این مهم را ایجاد کند.درمان بی میلی خانمها
Women who ride have better sex lives (but they’re more prone to UTIs), new research reveals
خانمها برای درمان بی میلی جنسی دوچرخه سواری کنند
براساس نتایج تحقیقات و بررسی های انجام شده در دانشگاه نیویورک – سان فرانسیکو ثابت شد که دوچرخه سواری میل جنسی زنان و قوای آنها در زندگی زناشویی را افزایش می دهد ؛ این مسئله بعد از مطالعات بر روی 3.000 زن و کنترل زندگی زناشویی آنها اعلام شد که طبق آن زنان شرکت کننده در این تحقیقات هرچه قدر بیشتر دوچرخه سواری در طول روز داشتند کیفیت زندگی زناشویی آنها بهتر بود.

 

با توجه به مقاله ای که سال گذشته با موضوع عوارض دوچرخه سواری بر دستگاه ادراری زنان منتشر شده بود اکثر زنان از دوچرخه سواری حتی به صورت دوچرخه ثابت در باشگاه ها خودداری می کردند برای همین استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله ی نقلیه در میان زنان جایگاهی نداشت و اغلب از آن با ترس استفاده می کردند.
بسیاری از دوچرخه سواران ادعا کرده اند از زمانی که از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه استفاده می کنند روابط جنسی آن ها بهبودیافته است. همچنین آن ها اظهار کردند دوچرخه سواری باعث بهبود روابط و اخلاق آن ها با همسرشان شده است.
این افراد علاوه بر این مدعی شدند، دوچرخه سواری به آن ها انرژی می دهد که باعث می شود در طول روز خلاق تر شوند و روابط عاطفی بهتری داشته باشند. همچنین آن ها گفتند از زمانی که از این وسیله حمل ونقل استفاده می کنند بهتر می توانند مسائل شغلی خود را مدیریت کنند.

1- ایجاد شادابی و نشاط در زنان با دوچرخه سواری
تحقیقات نشان می دهد یکی از عوارض یائسگی زودرس بانوان ، مواجه شدن با بیماری های انسداد شرائن است ، که موجب افزایش اختلال گردش خون به شکل دوره ای می شود که البته قابل جبران است. دوچرخه سواری گردش خون را در رگ ها بهبود می بخشد و کمک زیادی به جلوگیری از این نوع بیماری ها می کند.

2- دوچرخه سواری و خانم های مبتلا به کمردرد
دوچرخه سواری برای خانم هایی که دچار کمر درد های ناشی از طرز ایستادن غلط و یا وزن بسیار بالا می باشند ورزشی بسیار مفید است.

3- فایده دوچرخه سواری در دوران بارداری:
تحقیقات اخیر نشان داده است که دوچرخه سواری یکی از مفیدترین ورزش ها در دوران بارداری است. حاملگی عوارضی چون کمردرد،بدن درد، سفتی مفاصل و… را به همراه دارد؛ که با دوچرخه سواری منظم می توان این عوارض را کاهش داد. دوچرخه سواری می تواند خطر ابتلا به فشار خون، افسردگی و دیابت را در این دوران کاهش دهد؛ و نیز باعث استحکام و قوی تر شدن مفاصل و غضروف ها و ستون فقرات می شود و استقامت بدن را افزایش می دهد.

 

برگرفته از نمناک

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.