انواع رژیم های چاقی و لاغری

با این میوه خوشمزه چند روزه وزن کم کنید

این رژیم لاغری خوشمزه انواع مختلفی دارد اما چیزی که در همه این رژیم لاغری مشترک است این است که باید سعی کنید این میوه را بیشتر بخورید که اصلا” هم چیز بدی نیست زیرا این میوه سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی دیگر هستند
رژیم لاغری سیب انواع مختلفی دارد اما چیزی که در همه آنها مشترک است این است که باید سعی کنید سیب بیشتری بخورید که اصلا” هم چیز بدی نیست زیرا سیب ها سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی دیگر هستند و علاوه براین به شما کمک می کنند غذای کمتری بخورید . تحقیقات نشان داده است افرادی که ۱۵ دقیقه قبل از غذا سیب می خورند بطور متوسط در هر وعده غذایی ۱۹۰ کالری کمتر مصرف می کنند.
رژیم سه عدد سیب در هر روز
مشهورترین رژیم لاغری سیب ، رژیم ۳ عدد سیب در هر روز تامی فلین است . در این رژیم شما باید حدود ۱۵ دقیقه قبل از هر وعده غذایی یک عدد سیب بخورید و حداقل این کار را در سه وعده انجام دهید اما مطمئنا” خوردن سیب قبل از هر وعده به تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست وغذایی که در هر وعده مصرف می کنید نیز اهمیت زیادی دارد ، به همین دلیل در این رژیم گفته شده است که شما باید در هر وعده چه غذایی و چه میزانی مصرف کنید . مثلا” اگر ۱۵ دقیقه قبل از یک وعده غذایی سیب بخورید اما درآن وعده مرغ و سیب زمینی سرخ کرده بخورید فایده زیادی ندارد . این رژیم به شما توصیه می کند که در هر روز حداقل ۴ تا ۵ وعده غذایی داشته باشید و در هروعده حتما” پروتئین خالص مصرف کنید و علاوه بر سه وعده سیب ۶ وعده هم میوه و سبزیجات دیگر بخورید.در کل ، میوه ها ، لبنیات کم چرب ، سبزیجات وگوشتها از غذاهای توصیه شده در این رژیم هستند.
رژیم سه روزه سیب
این رژیم لاغری هم تقریبا” مشابه رژیم قبلی است با این تفاوت که برخلاف رژیم فلین ، این یک رژیم کوتاه مدت است و نباید برای مدت زیاد مورد استفاده قرار گیرد.
این رژیم فقط باید برای سه روز رعایت شود اما شما می توانید مطمئن باشید که در این سه روز حداقل ۵پوند معادل ۲/۲ کیلوگرم وزن کم می کنید . در این نوع رژیم لاغری شما سیب را قبل از وعده های غذایی مصرف نمی کنید بلکه از آنها به عنوان بخشی از غذای اصلی خود استفاده می کنید . برای مثال برای صبحانه باید یک قطعه نان ، یک قاشق چایخوری پنیر و سه برش سیب بخورید . برای ناهار باید یک نوع سالاد درست کنید و در آن ۱۵۰گرم ماهی سالمون ، یک عدد سیب ، یک عدد پرتقال و پنج ساقه کرفس بریزید و برای تهیه سس آن باید آب یک عدد لیمو را با ۷۵ گرم ماست مخلوط کنید. برای شام هم باید دو عدد ساندویچ با نان چاودار بخورید . درباره مواد داخل این ساندویچ ها چیزی گفته نشده اما باید در یکی از آنها حتما”سیب و در یکی دیگر خیار به کار برده شود.

توجه : هیچ نوع رژیم لاغری را بدون مشورت با پزشک و یا مشاور تغذیه استفاده نکنید.

 

 

آفتاب

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.