توصیه های پزشکی

به 10 دلیل سینه هایتان را بزرگ نکنید!

    اگر خیال دارید سینه هایتان را بزرگ کنید قبل از اینکه دست به این کار بزنید این مقاله را بخوانید و کمی روی آن فکر کنید شاید نظرتان عوض شود .

1 – عمر آن دائمی نیست بعد از ده تا پانزده سال باید دوباره زیر چاقوی جراحی بروید و آنها را تعویض کنید .

2 – در حال حاضر طرفدارانی دارد ولی همیشه مد نخواهد بود وقتی از مد افتاد آنوقت چکار خواهید کرد کمااینکه چند سال پیش سینه ها را بیش از حد بزرگ می کردند ولی الان سینه های بزرگ غیر طبیعی از مد افتاده و همه هنرپیشه های معروف که سینه هایشان را بیش از اندازه بزرگ کرده بودند در سال های اخیر سایز سینه هایشان را کاهش داده اند .

3 – بزرگ کردن سینه در خیلی موارد به اشکالات جدی برمیخورد و شخص مجبور میشود دوباره عمل کرده و سینه هایش را به حالت قبل درآورد زیرا خیلی از بدن ها وجود یک جسم خارجی را در بدن نمی پذیرند .

4 – تشخیص سرطان سینه را مشکل میکند .

5 – با بزرگ شدن سینه یک وزن اضافه روی گردن و پشت فشار آورده و باعث گردن درد و ناراحتی پشت میشود همچنین در تحرک شخص و انجام حرکات ورزشی اثر منفی می گذارد .

6 – خیلی از مردها سینه طبیعی را بیشتر دوست دارند .

7 – انتخاب لباس برایتان مشکل میشود و لباس هایی را که در ویترین مغازه ها می بینید به ندرت اندازه سینه های بزرگ و هیکل لاغر شما خواهد بود .

8 – سینه های بزرگ شخص را چاق تر نشان میدهد .

9 – وقتی با ورزش میتوانید سینه هایتان را بزرگ تر و سفت تر بکنید چرا جراحی کنید .

10 – معمولأ علت این همه جراحی های پلاستیک نداشتن اعتماد بنفس است پس بهتر است بجای جراحی با کمک گرفتن از دکترهای متخصص و خواندن کتاب های روانشناسی اعتماد بنفس خود را بالا ببرید واز هر آنچه که هستید و دارید خوشحال و شکرگذار باشید .

بانوان

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.