توصیه های پزشکی

دیگر نیازی به عینک نیست اگر ازین قطره چشم استفاده کنید !

 

برای اولین بارقطره چشمی برای حل دائمی مشکل دوربینی و نزدیک بینی ابداع می شود که با استفاده از این قطره چشم می توانید عینک های طبی را برای همیشه کنار بگذارید.

با این قطره چشم عینک های طبی را برای همیشه کنار بگذارید
قطره های چشمی برای استفاده های گوناگونی تولید و عرضه می شوند، از عفونت و خشکی چشم گرفته تا حساسیت های فصلی اما برای اولین بار قطره چشمی ابداع شده که عیوب انکساری چشم را برطرف می سازد و باعث می شود برای همیشه با عینک های طبی خداحافظی کنیم. قطره چشم

قطره چشمی که عیوب انکساری را اصلاح می کند
در دنیای امروز میلیون ها نفر به علت دوربینی یا نزدیک بینی مجبور به استفاده از عینک هستند. اما ابداع یک قطره چشم منحصر به فرد اصلاح عیوب انکساری را ممکن خواهد کرد.
مبدع این قطره چشم می گوید ترکیبات موجود در این محصول که بر مبنای فناوری نانو ابداع شده قادر به برطرف کردن مشکلات قرنیه چشم خوک بوده و می توان امیدوار بود که در آینده نزدیک بتوان با استفاده از همین قطره چشم نیاز به استفاده از عینک در انسان ها را برای همیشه از بین برد.
این اولین بار است که یک قطره چشم برای حل دائمی مشکل دوربینی و نزدیک بینی ابداع می شود. این قطره هم در کودکان و هم در بزرگسالان و برای رفع هر دو مشکل دوربینی و نزدیک بینی قابل استفاده است.

تنها در آمریکا 5 تا 10 درصد از مردم با مشکل دوربینی و حدود 42 درصد از آنها که بین 12 تا 54 سال سن دارند با مشکل نزدیک بینی دست به گریبان هستند. افرادی که در مناطق شهری زندگی می کنند معمولا دوبرابر افراد روستانشین با خطر ابتلا به این مشکل مواجه هستند.
استفاده از این قطره های منحصر به فرد در آینده می تواند جایگزین استفاده از لنزهای چشمی هم بشود و با استفاده از آنها تمرکز بر روی اشیا از فواصل مختلف ممکن خواهد شد. همچنین بیماران می توانند با نصب یک برنامه تلفن همراه بر روی گوشی خود و اندازه گیری میزان مشکل انکساری چشمانشان یک الگوی خاص برای استفاده از قطره های چشم مذکور به دست آورند.

در صورتی که عفونتی داشته باشید که بتوان با داروهای خاص درمان کرد، ممکن است چشم پزشک این داروها را تجویز کند. قرمزی چشم لزوما به معنای وجود عفونت نیست. داروی خاصی وجود ندارد که بر روی تمامی عفونت ها موثر باشد. بعضی عفونت های چشم را نمی توان با هیچ کدام از داروهای فعلی درمان کرد. شما بایستی در عرض چند روز، بهبودی قابل توجهی بدست آورید. در صورتی که در حین استفاده از قطره، وضعیت چشم شما بدتر شد، با چشم پزشک تماس بگیرید .

قطره های درمان کننده گلوکوم (آب سیاه) :

آب سیاه بیماری عصب چشمی و اغلب ناشی از افزایش فشار داخل چشم است. از آنجا آب سیاه چشم می تواند منجر به کاهش دید شود، قطره های چشمی برای کاهش فشار چشم مورد استفاده قرار می گیرند .

بعضی از داروهای گلوکوم مانع ایجاد مایع بیش از حد داخل چشم می شوند. سایر داروها، خروج مایع را در چشم بیشتر می کنند. شما قطره های ضد آب سیاه را در چشم می ریزید، اما این داروها روی بقیه نقاط بدن شما هم اثر می کنند. چون این داروها مانع از دست دادن دید شما می شوند شما ممکن است مجبور باشید این عوارض جانبی را تحمل کنید .

تبیان

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.