آموزش و نکات آرایش

راهنمای انتخاب گوشواره متناسب با فرم صورت

کدام گوشواره براي کدام چهره؟

آيا مي‌دانستيد رنگ موها و فرم صورت از جمله معيارهايي هستند که در هنگام انتخاب گوشواره بايد به آنها توجه کرد. به طور کل در صورتي که شما شخصي رسمي هستيد و معمولا لباس‌هاي کلاسيک انتخاب مي‌کنيد گوشواره‌هاي کوچک مرواريد يا گوشواره‌هاي طلا براي شما مناسب‌ترند اما در کنار اين موضوع بايد به فرم چهره و موهايتان نيز توجه کنيد…

موي شما بلند است يا کوتاه؟

از آنجا که موهاي بلند معمولا گوشواره‌ها را مي‌پوشانند، بهتر است خانم‌هايي که موهاي بلند دارند گوشواره‌هاي درشت يا رنگي فانتزي انتخاب کنند که به چشم بيايد. براي خانم‌ها با موهاي کوتاه و مدل پسرانه گوشواره‌هاي بلند مناسب است اما توصيه مي‌شود مدل‌هاي زاويه‌دار خشک مثل مثلث و مربع را انتخاب نکنند و گوشواره‌هاي قلبي‌شکل، ستاره‌اي شکل يا پروانه‌اي را برگزينند.

صورت شما گرد است يا کشيده؟

وقتي صورت گردي داريد، گوشواره‌هاي بلند و آويز بيشتر به شما مي‌آيد. براي صورت‌هاي کشيده گوشواره‌هاي حلقوي شکل کوتاه مناسب است.


توصيه‌هاي تکميلي

وقتي گوشواره به ويژه گوشواره‌هاي درشت به گوش مي‌اندازيد، از انداختن گردنبند خودداري کنيد. استفاده از اين نوع تزيينات به تنهايي زيباست اما وقتي جمعي از آنها کنار هم قرار گيرد از زيبايي شما مي‌کاهد. در ضمن اگر لباس پر زرق و برقي داريد، سعي کنيد از انداختن گوشواره و گردنبندهاي براق خودداري کنيد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.